Recenzie Film: Divergent

Va dati seama ca tocmai am vazut Divergent? Adica, pe bune, am asteptat mai bine de doi ani acest film, aceasta adaptare a uneia dintre cartile mele preferate, iar acum nu mai trebuie sa astept. As fii scris recenzia aseara cand m-am intors acasa, dar eram prea obosit si am decis sa ma culc, sa visez frumos si sa va spun cum mi s-a parut anticipatul film Divergent.

In primul rand, daca aveti dubii in privinta cartii sau a filmului sau daca aveti impresia ca este o copie dupa Jocurile Foamei, faceti o mare greseala. Povestea este extrem de originala, fascinanta, antrenata, palpitanta si tot ce va doriti. Mi-a placut absolut totul legat de acest film, de la cinematografie, la coloana sonora, la actori.TOT TOT TOT. Ma bucur extrem de mult ca toate piesele au fost pune cap la cap asa cum trebuia si ca a iesit un film atat de bun, cel mai bun film pe care l-am vazut de la Catching Fire incoace.

Cand am vazut prima oara, acum mult timp, ca Theo si Shailene au fost distribuiti in rolurile lui Four si a lui Tris, nu eram foarte foarte incantat, dar nu ma deranjau. Acum ca am vazut filmul, mi se par absolut perfecti. Au avut acea chimie pe care mi-o imaginam cand citeam cartea, totul a decurs conform planului din mintea mea. Zoey a fost excelenta in rolul lui Christina, dar la fel de bine s-au descurcat si restul actorilor(sa nu mai zic de Kate Winslet a.k.a Jeanine).

Coloana sonora mi se pare ca s-a potrivit extraordinar de bine, avand in vedere ca jumate din piese sunt ale lui Ellie Goulding, una dintre artistele mele favorite. O sa va las mai jos una dintre principalele melodii de pe coloana sonora, care intamplator este si una dintre piesele mele preferate dintre cele ale lui Ellie. Cinematografia a fost impecabila, modul in care s-a filmat, am putut sa vedem detalii si multe chestii de care nu iti dai seama decat daca ai citit si Allegient( a treia carte a seriei).

Avand in vedere toate cele mentionate, Divergent, filmul, este tot ceea ce mi-am dorit si sunt tare bucuros ca totul a iesit asa cum trebuie. A avut o groaza de momente emotionante, amuzante dar si palpitante. Ador scena in care toti neinfricatii alearga spre tren(e absolut amazing!!!!). Nu stiu de ce, pentru ca eu nu sunt o persoana tocmai curajoasa, dar neinfricatii ma inspira, ma determina sa fac ceva, dar nu stiu ce inca=)).

Deci, ce parere aveti? V-am convins sa mergeti la film?

6 thoughts on “Recenzie Film: Divergent

1. Frumoasă recenzie. Am fost şi eu ieri la cinema cu o prietenă să văd filmul şi a fost surprinzător de bun. Deşi nu mă aşteptam. Abia aştept să apară eranizarea la Insurgent!