Interviu exclusiv cu Kelley Armstrong

Kelley a fost de acord sa-mi raspunda la niste intrebari si ma bucur foarte mult pentru ca(Dhaa…e Kelley:))).Din pacate a reusit sa-mi raspunda numai la 5 intrebari deoarce are un program extraordinar de incarcat.Pentru cei care nu stiu,Kelley Armstrong este autoarea seriei “Fortele raului absolut”,aparuta la editura Leda si a cartilo r”Luna plina” si “A doua luna plina” aparute la Tritonic.Kelley are multe serii aparute in U.S,iar o noua serie va aparea in curand si in Romania(tot la Leda).Sa vedem ce are de spus Kelley.

1.Eu:Ce te-a inspirat sa scrii seria “Fortele raului absolut”?

Kelley:Am avut o idee inspirata de o carte pentru adulti scrisa de mine,Stolen,dar era despre supernaturali care tocmai isi capata puterile,lucru care in lumea mea se intampla la pubertate,ceea ce inseamna ca nu ar fi fost potrivita pentru o serie de adulti.Ideea era in mintea mea de cand am inceput sa primesc un numar extraordinar de mail-uri de la cititori pe care i-am considerat prea tineri ca sa-mi citeasca celalalte carti!Asa ca am decis sa incerc sa scriu o carte pentru adolescenti.

2.Eu:Cine este personajul tau preferat in seria “Fortele raului absolut”?(adica,despre care te-ai bucurat sa scrii cel mai mult?)

Kelley:Nu am un personaj preferat in serie,dar cel mai mult m-am distrat scriind despre cei mai complicati:Derek si Tori.

3.Eu:Cine este autorul tau favorit?

Kelley:Autorul meu favorit de schimba tot timpul,dar cel pe care l-am admirat de cel mai mult timp este Stephan King.Am citit cartile lui de cand eram la liceu.

4.Eu:Citesti carti cu vampiri sau distopii?

Kelley:Citesc si carti cu vampiri si distopii.Am citit mai multe carti cu vampiri acum cativa ani,carti de Anna Rice,care a fost o inspiratie pentru mine.Recent,am inceput sa citesc si distopii-The Hunger Games,Divergent,Matched-si chiar mi-au placut.

5.Eu:Cum este viata ta acum,cand toata lumea iti cunoaste si iubeste cartile?Te consideri o femeie fericita?

Kelley:Scopul meu este sa-mi spun povestile,iar daca am succes,atunci sunt fericita.Sunt foarte incantata de mail-urile primite de la oameni care nu se considera “cititori”,dar le-au placut cartile mele,dupa care se duc sa caute mai multe carti.Copii sunt invatati sa asocieze cititul cu temele pentru la scoala si este minunat pentru mine cand ei isi dau seama cat de distractiv poate fi cititul.

Sper ca v-a placut interviul.Lasati-va parerea in comentarii.Si vreau sa-i multumesc lui Kelley ca si-a rupt o bucata din timpul ei ca sa-mi ofere acest interviu.

26 thoughts on “Interviu exclusiv cu Kelley Armstrong

  1. Felicitari pentru interviu! Tot timpul este o placere pentru mine sa aflu lucruri despre autorii care au scris niste carti pe care le-am citit si mi-au placut (ma rog, si ceilalti 😀 )

  2. Mie imi place mult mult Kelley! O ador ! Am citit Fortele Raului Absolut si mi-au placut asa de tare! Cred ca in curand ma apuc si de Femei din Lumea de dincolo ( nu mai publica odata Leda volumul 3), dar si de Darkness Rising!
    Cat despre interviu, este reusit :D. Imi place!

  3. Kelley e unul dintre autorii mei preferati. Primele carti fantasy pe care le-am citit au fost FRA si au fost geniale. N-o sa-i uit niciodata pe Derek si Chloe.
    Si mi-a placut mult interviul , dragut din partea ei.

  4. Multumim Kelley pentru interviu si multumim Geany ca l-ai facut rost pentru noi. Imi place mult de Kelly desi nu am citit ceva complet de la ea ci doar cateva pagini cat sa-mi dau seama ca imi place cum scrie. As vrea sa se publice si in Romania cat mai multe carti scrise de ea.

  5. N-am mai citit pana acum un interviu cu celebra Kelley Armstrong. Dupa ce am citit Fortele Raului Absolut, am realizat ca este o scriitoare uimitoare, si ma bucur ca am avut ocazia sa ii citesc cartile, doar o serie, deocamdata 😀

  6. Eu am citit prima oara Fortele raului absolut anul trecut. Mi-am cumparat intreaga trilogie si am fost captivata de ea incat am citit-o in 3 zile!! Plus am citit-o si in engleza (si sunt feiricita ca e tradusa asa cum trebuie, nu ca alte carti de care am fost absolut dezamagita cand le-am citit in romana) si am citit si Darkness Rising tot in engleza. Pot zice ca sunt un mare fan al cartilor in engleza pentru ca ma simt mai apropiata de autor.
    O ador pe Kelley, chiar am de gand si in plan sa citesc si intreaga serie Women of Otherworld

Leave a comment