Recenzie:Harry Potter si Printul Semipur

In cel de-al saselea volum al seriei “Harry Potter”,Harry se intoarce la Hogwarts.Lucrurile stau diferit acum,pentru ca toata lumea stie de revenirea Lordului Intunecat.In timpul orelor de Farmece,Harry gaseste un manual pe care scrie ca a apartinut Printului Semipur.Acolo sunt toate retetele,corecturile,cantitatile pentru potiuni si pentru toate farmecele pe care Harry le foloseste in anul 6.Dar el trebuie sa descopere cine este Printul Semipur si mai important de atat,sa se fereasca de Lordul Cap de Mort,care nu a renuntat la planul lui de razbunare si de distrugere a tuturor care nu au sange de vrajitor pur.

Parerea mea:Am vazut multe recenzii pe internet in care multi ziceau ca acesta este cel mai bun volum,pentru ca are multe povesti din trecut.Eu sunt mai ciudat si tocmai asta nu prea imi place la o carte:nu-mi plac povestile din trecut exagerat de lungi(ca in Eclipsa).Totusi in aceasta cartea mi-au placut foarte mult,pentru ca multe sunt spuse de magnificul Dumbledore si in multe este vorba de Tom Riddle(Cap de Mort).Toata treaba cu Printul Semipur a fost dementiala si m-a tinut captivat pe tot parcursul volumului,cand descoperim cine este Printul(si nici nu te astepti cine ar putea sa fie).Sfarsitul este atat de tragic ca te prinde o stare melancolica.Imi plac sfarsiturile tragice pentru ca ofera ceva special cartii,dar aici chiar nu am vrut sa fie asa pentru ca sunt prea atasat de carte.Totusi decizia autoarei in legatura cu sfarsitul tragic al volumul 6,a adus o mare contributie in volumul 7,despre care o sa vorbim in curand.

In acest volum mi-au placut cel mai mult:potiunile de dragoste,profesorul de Aparare contra Magiei Negre(da…iar s-a schimbat) care se transforma in fotoliu si mi-a placut ca mult neiubitul(=))) nostru Draco Malfoy a avut un rol destul de important in acest volum.Nu cred ca mai are sens sa zic ce nota ii ofer=)).

Daca ati citit seria HP,ce parere aveti despre carte?

Daca nu ati citit,ce parere aveti despre recenzie?

Si va rog,cei care au citit sa nu dea spoilere pentru ca sunt cativa pe aici care n-au ajuns inca la volumul 6.

19 thoughts on “Recenzie:Harry Potter si Printul Semipur

  1. Mie mi-a placut mult mult cartea asta! Este foarte complexxa!
    A, si mie mi-a placut profesorul de Aparare contra Magiei Negre! O schimbare … hmmm… oarecum previzibila !
    Sfarsitul a fost intr-adevar tragic! Dar ce sa-i faci… cam era inevitabil!
    Apropo , recenzia ta imi place mult! Ca si toate celelalte! Este bine ca nu dezvalui punctele-cheie ale actiunii!

  2. Nop, nu am citit-o nici acum, dar am vazut filmul si am plans la final (chiar am plans), nu ma asteptam. Si aici cu povestile din trecut, nici mie nu-mi plac. Prefer sa fie actiunea acum, nu sa se povesteasca despre una trecuta.

  3. Ca si celelalte carti din seria HP si aceasta imi place mult. Cred ca HP face parte din copilaria multor copii … care acum nu mai sunt copii , insa cunosc si multi adulti obsedati de tot ce inseamna HP.

Leave a Reply

