Lady Gaga – G.U.Y. – An ARTPOP Film

   Se pare ca Gaga chiar a muncit la acest video pentru ca a iesit absolut fantastic! Nu am mai primit un videoclip atat de bun de la Mother Monster de la You and I, dar pe acesta il pot compara cu Bad Romance(care este cel mai bun videoclip al ei din punctul meu de vedere).

   Povestea clipului este absolut geniala, cu mare relevanta la viata artistei si cu impact emotional. Daca urmariti clipul veti observa ca sunt prezentate mai multe melodii, dar single-ul este G.U.Y, iar la TV o sa apara o versiune scurta a clipului in care este prezentata doar aceasta melodie.

   Ce parere aveti?

-G

5 thoughts on “Lady Gaga – G.U.Y. – An ARTPOP Film

  1. E foarte mișto , nu m-as fi gândit ca va face un Videoclip așa de complex , a adunat la un loc cele mai tari melodii de pe ARTPOP , și povestea e foarte interesanta , cum ai zis și tu în articol e vorba despre ce i s-a întâmplat ei în ultimul timp , dar a făcut așa de bine totul în Videoclip , totul e așa de organizat . Este cu siguranță Videoclipul meu preferat ( nu doar G.U.Y. ci tot filmul ) .

    • Am uitat sa spun de decorul alegoric și fantastic . DOAMNE , m-am îndrăgostit de Videoclipul ăsta 😀😀😀😀🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🗻🗻
      Singura chestie care mă deranjează e scena cu sicriele .
      A , și m-am trezit pe la 5 dimineață ca sa văd filmul , credeam ca visez la scena cu Lego :)))))))

Leave a Reply

