Image
7

Intalnire cu Samantha Shannon

20130927-203828.jpg
   Tocmai am venit de la libraria Carturesti,din Bucuresti, unde Samantha Shannon, autoarea cartii “The Bone Season”, a vorbit in exclusivitate si a oferit autografe.
Am venit la o cafenea ca sa discut cu prietenii despre lansare, despre saptamna care tocmai a trecut si despre cea care urmeaza. Dar eu nu-i prea aud, ma gandesc la ceea ce tocmai s-a intamplat. A fost super si ma bucur ca am avut sansa sa particip.
In curand urmeaza recenzia cartii!
-G

7 thoughts on “Intalnire cu Samantha Shannon

  1. Bravo tie, iti dai seama daca va fi un fenomen international ca Harry Potter cat de tare te vei simti cu acel autograf? Daca eram din Bucuresti nu ratam un asemenea eveniment. Eu nu inteleg de ce nu au tradus titlul cei de la Curtea Veche?????? Se face o confuzie, multi cred ca volumul e in engleza.
    Off sa vezi cat de lipsita de inspiratie am fost…..azi a fost ziua mea norocoasa fiindca am castigat si eu cartea The bone season pe site-ul amdoar18ani, si m-au rugat sa il ridic de la aceasta intalnire cu autoarea daca am posibilitatea, daca nu, mi-l vor trimite prin posta….si eu le-am dat adresa sa mi-o trimita prin posta fara sa ma gandesc sa te contactez printr-un email pe tine si sa te rog sa mi-o ridici daca vroiai si mi-o puneai in acelasi colet cu sub aceeasi stea si e usor sa te iubesc..asta e…nu m-am gandit…oricum cert este ca am si eu volumul:-) . Saptamana viitoare imi ajunge. Oricum nu ma apuc sa il citesc pana nu termin cartile vechi…deja am facut progrese:-) si sunt fericita, cand ma voi apuca de literatura contemporana voi avea numai titluri super. Cert este ca daca nu rezist tentatiei:-)🙂 o sa citesc si noutatile in paralel. Doamneee eu nu stiu cum esti tu dar eu sunt entuziasmata maxim am mari asteptari de la aceasta serie, presimt ca va fi seria mea de suflet ca harry potter.

Leave a Reply

