Jocul de Anders de la Motte la RAO

https://i0.wp.com/www.raobooks.com/images/titluri/coperta_2907_big.gif

Henrik HP Petterson, un tânar fara niciun scop în viata, gaseste un telefon mobil în compartimentul unui tren catre Stockholm. Prin intermediul acestuia este invitat sa participe la un joc: fara a-si da seama, îsi ia angajamentul unor misiuni riscante, cu mize mari, care îi transforma viata monotona într-o cursa periculoasă. HP iubeste acel fior inexplicabil si premiile care i se ofera, dar nu este oare ceva sinistru în legatura cu acest concurs aparent inofensiv?  Într-un plan paralel, ambitiosul detectiv Rebecca Normen urca o treapta în cadrul carierei sale din Serviciile Secrete Suedeze, dar este sâcâita în permanenta de biletele gasite în dulapul personal. Cel care i le trimite stie mult prea multe despre trecutul ei. Lumea lui HP se intersecteaza în mod inevitabil cu cea a Rebeccai. Dar daca realitatea este doar un joc, atunci ce este real?

Ma uitam ce mai este nou pe la edituri si am dat peste asta. Din punctul meu de vedere e foarte interesanta si cred ca mi-o voi cumpara.  Voi ce zicei?

-A

8 thoughts on “Jocul de Anders de la Motte la RAO

  1. O sa par mofturos , dar … nu-mi place coperta . Povestea mi se par extraordinar de interesanta , imi suna a roman politist de calitate ( sunt fan al serialului Dexter si al Agathei Christie ) . Se pare ca va trebui sa fac o supracoperta homemade pt aceasta carte .

Leave a Reply

