Melodia zilei #189

What you gon’ do when I appear / When I premiere /  B*tch, the end of your lives are near / This sh*t been mine.

 Azealia Banks este o rapperita americana despre care romanii nu stiu prea multe. Si-a lansat single-ul de debut in decembrie 2011, cel pe care vi-l prezint astazi, numit “212”.

 Melodia este atat de diferita de tot ce am ascultat pana acum. Este o combinatie intre muzica electornica si un rap fantastic, cu versuri geniale si cu un hook extraordinar. Videoclipul nu este mult dar este de efect. Sunt tare curios sa ascult si restul melodiilor de pe albumul ei care va fi lansat anul acesta. Cine stie, poate Azealia este noua Nicki Minaj.

-G

8 thoughts on “Melodia zilei #189

  1. Sincer….fara suparare, mie nu prea imi place, chiar ma doare capul daca o mai ascult o data este un gen nu prea pe gustul meu! dar asta cred ca se datoreaza si unui eveniment neplacut care a avut loc de curand in viata mea! p.s. scuze pentru absenta de cateva zile dar am avut niste probleme de rezolvat de aceea nu am comentat dar de citit am citit postarile!

  2. Videoclipul asta mai e cum mai e, dar cel de la Yung Rapunxel e plin de elemente illuminati ( si nu, nu sunt genul ala care sta sa studieze toate chestiile). Cat despre melodie, e OK!😉

  3. Melodia asta nu e chiar genul meu.
    Asa cum a zis si @agnesmaryo,cred ca o sa-mi explodeze capul daca o mai ascult inca o data :))

  4. Mie imi place melodia si videoclipul este destul de interesant🙂 E antrenanta si nu mi se pare enervanta sau ceva de genul…E mai diferita fata de lucrurile pe care le ascult in mod obisnuit, dar combinatia dintre rapp, electro house si funky, este asa cum zici si tu fantastica.
    Nu am mai auzit pana acum de Azealia, dar cred ca ii voi verifica si celelalte melodii ,asta daca mai are altele.

Leave a Reply

