Booktopia

  De curand am aflat de Booktopia.ro, o retea sociala care le permite iubitorilor de lectura romani sa interactioneze, sa schimbe pareri, sa-si gaseasca prieteni noi si carti noi de citit. Practic, este un fel de goodreads pentru romani.

  Comunitatea este super, site-ul la fel si tot formatul acestuia. Daca desfasori anumite activitati pe site poti sa aduni “parale” care se vor duce intr-un cos( sa zicem) numit “agoniseala ta”, cu care vei reusi sa iti cumperi carti. Daca vreti sa va imprieteniti cu mine pe booktopia numele meu este Codin Geani.

  Alaturati-va si voi acestei retele de socializare si spuneti-mi ce parere aveti!

-G

8 thoughts on “Booktopia

  1. superrrrrrrrrrrrr o sa intru si eu sa vad despre ce este vorba, habar nu aveam de o asemenea retea de socializare pentru iubitorii de lectura! imi place ca e in limba romana!ms de anunt

  2. Ti-am trimis cerere de prietenie, chiar daca nu prea intru. Sunt mult mai activ pe Goodreads.

  3. O comunitate foarte interesanta de care nu stiam. Cu ocazia asta am reusit sa gasesc niste recenzii foarte bune si sa impartasesc pareri cu ceilalti booktopici. Multumesc pentru anunt! Chiar nu stiam de acesta retea dedicata cititului.

Leave a Reply

