Recenzie:Harry Potter si Talismanele Mortii

Recenzie:Harry Potter si Talismanele Mortii

Ce a insemnat Harry Potter pentru mine?

Am ajuns la final.Cand spun final ma refer la carti,ma refer la filme si la seria de recenzii.Majoritatea dintre noi care au crescut cititnd,iubind si devorand seria Harry Potter ar spune ca atunci cand s-a incheiat totul,s-a incheiat copilaria.Eu nu consider ca s-a terminat copilaria(desi o mare parte din ea este reprezentata de fenomenul Harry Potter),ci spun ca s-a inchiat o era.Cu siguranta Harry Potter este un fenomen international care va ramane un simbol al copilariei pentru milioane de adolescenti.

Nu spun ca am trecut usor peste toata chestia.Este adevarat ca majoritatea nu inteleg ce a insemnat pentru mine sfarsitul seriei,dar in minte mea(precizez ca in mintea mea),pentru o saptamana intreaga am fost exact asa:

Sunt mandru sa spun ca am facut parte din generatia Harry Potter.Sunt mandru ca peste 10-20-30 de ani cand voi avea copii si nepoti le voi putea povesti cum am stat noptile prin cinematografe si cum am asteptat cartile ca pe niste daruri trimise din ceruri=)).Sunt mandru ca am crescut in timp ce totul era in desfasurare,in timp ce personajele au crescut.Sunt mandru ca am fost martor al acestor 15 ani de cand insteria Harry Potter s-a dezlantuit in lume.

Avand in vedere cele mentionate,pot spune ca sunt fan,ma consider un adevarat fan Harry Potter.

Parerea mea despre a 7-a carte:

Ma asteptam ca aceasta ultima carte sa fie ceva grandios,dar nu m-am asteptat niciodata sa fie atat de spectaculoasa si sa devina preferata mea din serie.Cel mai bun mod de a descrie aceasta carte este asa:Cand incepi cartea este ca si cand te-ai urca intr-un roller coaster(esti nerabdator,curios,fascinat si totusi umpic fragil).Pe parcursul cartii dai de suisuri si coborasuri(ai momente cand iti vine sa plangi,ai momente cand razi altaturi de personaje,ai momente cand esti foarte grav confuz,dar si momente cand se face lumina:-D).Cand ajungi spre finalul cartii si cursa se incheie atunci simti ca nu ar fi trebuit sa se termine,ca o parte din tine a plecat,o parte care ar fi trebuit sa fie acolo pentru totdeauna.

Elemente care mi-au placut in a 7-a carte:

  • Mi-a placut faptul ca este complet diferita de celalalte carti.
  • Mi-a placut cum autoarea ne-a oferit atat de multe infomatii si ne-a pus sa ne punem atatea intrebari,iar la final a fost am primit raspunsuri dupa raspunsuri intr-un ritm foarte alert.
  • Mi-a placut cum autoarea a gasit “iubirea” ca raspuns pentru toate,cum iubirea este defapt un portal catre realitatea existentiala.
  • Mi-a placut doza maxima de originalitate.
  • Mi-au placut micile parti care te faceau sa-ti fie teama.
  • Mi-a placut tare mult faptul ca intotdeauna m-am temut pentru viata personajelor principale,chiar daca stiam ca nu patesc nimic(iti trebuie mare mare indemanare sa creezi astfel de momente).
  • In concluzie,mi-a placut aproape totul legat de acest roman.

Elemente care nu mi-au placut in a 7-a carte:

  • Nu mi-a placut ca pe parcursul a 400 de pagini(din 600) actiunea a mers cam lent,iar in ultimele 200 totul a fost mult mult prea alert.
  • Nu mi-a placut ca J.K.Rowling a facut unele confuzii in proprile povesti.Daca o sa ajungeti sa cititi,poate ca o sa va dati seama(dar probabil nu pentru ca nu este deloc evident).

Semnul talismanelor mortii este un element esential care va ramane mereu in mintea mea.Totul va ramane in mintea mea….pentru totdeauna.

-G

38 thoughts on “Recenzie:Harry Potter si Talismanele Mortii

  1. mie mi-a placut toata cartea , dar se pare ca tu ai fost atent la anumite detalii felicitari:)) adevarul este ca uneori actiunea era mult prea inceata , alteori sa miscat intr-un ritm alert mult prea alert..am iubit mereu chestia cu sufletul impartit in sapte recipiente ..am urat fiecare moment in care mi-a murit cate un favorit..totusi mi-ar fi placut foarte mult ca o continuare sa se faca ..voiam sa vad ce fac copii lor …oricum..cat despre cupluri..daca la harry si sora lu ron era cat se poate de evident , la ron si hermione ntt,,,

    • poate ca se va face continuarea tinand cont ca autoarea traieste! si eu as fi curioasa, de obicei patesc asta la fiecare roman, ma gandesc sa dau curs imaginatiei si sa vad in viitorul copiilor personajelor principale samd:)

  2. Doamne. Si cand ma gandesc ca am imprumutat cartile si le-am tinut pe un raft muuult, mult timp… mai ca imi vine sa-mi dau palme. M-am apucat de primul volum din curiozitate. Si a fost atat de tare incat l-am terminat repede, foarte repede, si am trecut la urmatorul. Si apoi la urmatorul, si tot asa. Am plans atat de mult citind seria asta incat as fii putut sa umplu o galeata. Iubesc seria asta incredibil de mult. O sa o pun acolo unde-i este locul. Langa cuvantul copilarie.

  3. stiu ca autoarea a lansat si la noi cartea”moarte subita”:X si asta o vreau,mi-o doresc mult,sper sa o am ca sa o pot citi.sunt tare curioasa sa vad cum este:D

  4. felicitari pentru prezentarea cartii in detaliu! numai fanii infocati si cititorii inraiti pot observa atat de multe calitati si defecte laolalta

  5. Ma intristat cu adevarat acest volum, adica a murit un personaj care l-am iubit foarte mult. Adica J.K. Rowling nu are mila!!Mai intai il omoara pe Sirius, apoi pe Fred…De ce? A omorat personajele mele preferate:((

  6. Nu am citit cartile😦 dar am vazut cateva dintre filme si mi-au placut mult, desi sunt sigura ca, cartile sunt mult mai bune decat filmele.

  7. nu nu am incercat seria,pentru ca nu o am,dar,chiar daca as avea.o nu stiu daca as incerca.o :-??

Leave a Reply

