Melodia zilei #120

Nu stiu cati dintre voi au auzit de Ellie Goulding.Adevarul este ca nici eu nu am auzit de mult timp de ea,dar cand am auzit….=)).Deci pur si simplu ii ador vocea si ii ador intregul album.Nu cred ca mi s-a mai intamplat sa descopar un artisit si apoi sa imi placa tot albumul lui.Melodia de astazi se numeste Figure 8 si are cele mai geniale versuri ever,iar refrenul este atat de catchy.Este un must listen.

I chased your love around a figure 8,
I need you more than I can take,
You promise forever and a day, and then you take it all away,
and then you take it all away.

-G

29 thoughts on “Melodia zilei #120

  1. Nu am auzit de ea dar imi place cum canta,bravo ei si e si frumoasa.Sper sa mai auzim noutati de la ea.Culoarea parului este bestiala.

  2. Sunt o mare fana Ellie Goulding🙂 O ascult inca din 2009,cand a scos primul single.Trebuie sa-i asculti si albumul de debut: Lights.Eu am toate melodiile ei,si iti spun ca o sa-ti placa toate.Si pentru cei care nu o cunoasteti: Ellie Goulding este o cantareata de origine britanica,are 26 de ani si a si-a inceput cariera in anul 2009,lansand primele ei single-uri: Under The Sheets si Starry Eyed.Are doua albume pana in prezent: Lights si Halcyon.La noi in Romania este mai putin cunoscuta,dar cine are VH1 poate vedea videoclipurile ei.

Leave a Reply

