Genuri de carti

   Avand in vedere orarul pe care l-am afisat zilele trecute,azi ar fi trebuit sa postez o recenzie. Ei bine,in ultimul timp a trebuit sa citesc pentru scoala “Ultima noapte de dragoste bla bla…..” si ” Enigma Otiliei” si nu am avut timp de altceva si nici nu mi-au placut indeajuns de mult incat sa le fac recenzie( si stiti ca nu obisnuiesc sa vorbesc despre carti care nu-mi plac).
   Mi-am dat seama ca eu citesc in functie de cum ma simt. Daca ma simt agitat si entuziast imi place sa citesc ceva plin de actiune. Daca sunt foarte plictisit imi place sa citesc fantasy ca sa ma tina treaz, iar daca nu ma simt prea bine si sunt foarte obosit si emotionat pentru ceva imi place sa citesc ceva usor. Si pentru ca zilele astea au fost groaznice m-am apuca sa citesc o carte de la editura epica si probabil o sa citesc mai multe pentru ca perioada ce urmeaza este infernala. Da stiu ca nu-mi plac cartile de dragoste, dar poate asa o sa evoluez si eu ca cititor.
   Voi sunteti genul care cititi orice netinand cont de cum va simtiti sau sunteti la fel ca mine?

One thought on “Genuri de carti

Leave a Reply

