News

Trailer nou TFiOS

The Maze Runner Stills+Music

Screen Shot 2014-04-28 at 2.21.00 PM

   Poza arata uimitor, ma face sa fiu inca si mai nerabdator pentru film, iar coloana sonora suna super creepy(exact asa cum ar trebui). Sincer sa fiu, cred ca filmul acesta va fi preferatul meu de anul asta.

Divergent Box-Office

DIVERGENT

   De curand, Divergent a trecut pragul de 200 de milioane de $ in box-office, ceea ce inseamna mai bine decat dublul bugetului de 85 de milioane $. Ma bucur foarte mult ca a avut acest succes rasunator, chiar daca nu atat de rasunator ca Hunger Games. Oricum sunt sigur ca urmatorul film va fi si mai de succes.

2 thoughts on “News

  1. Cat ma bucur ca am pus si eu manutele pe seria Captiv in labirint, dar o sa se publice si vol 3? Ti-am spus ca astept un colet cu Percy Jackson vol 1,2? Am incercat sa fac rost de toate seriile despre care stiu ca tie ti-au placut, le-ai facut recenzii bune, iar daca eu am adorat HP si tu la fel, gusturile sunt aproximativ asemanatoare de aceea tin cont de recenziile tale.

Leave a Reply

