Noah

   E o lume lipsită de speranţă. Ploile nu mai udă ţărâna cotropită de atâtea ori de hoarde barbare, iar aceasta nu mai rodeşte. Înconjurat de cruzime şi abuzuri, Noe este un om de ispravă. Luptător experimentat, mag şi vindecător, nu îşi doreşte decât să trăiască în pace alături de familia sa. Cu toate acestea, în fiecare noapte în visele sale apare un potop fără de sfârşit. Să fie semn că lumea se va sfârşi? Treptat, Noe înţelege despre Creator că are de gând să pedepsească omenirea şi să-i ucidă semenii până la unul. Doar Noe are şansa de a face viaţa să prospere pe faţa Pământului..

  Subiectul mi se pare extraordinar de interesant, iar un mare plus il aduce faptul ca Emma Watson si Logan Lerman joaca in film! Trailer-ul arata nemapomenit si abia astept a vad acest film! Credeti ca filmele inspirate din Biblie, ca sa zic asa, sunt noua “chestie”?

-G

One thought on “Noah

  1. Imi place, poate asa retinem mai usor pasaje din biblie, pt ca spre rusinea mea, recunosc ca nu am citit niciodata de la A la Z biblia, mi se pare complicata nu o inteleg…de aici rezulta si diferitele ei moduri de interpretare. Trailer-ul este exceptional!

Leave a Reply

