Vampirii Sudului ( impresii generale volumele 1-5 )

Impresii :

Am facut deja recenzia la primul volum din aceasta serie , insa chiar nu stiu ce m-a oprit sa scriu recenzii in continuare la urmatoarele volume. Trebuie sa recunosc ca dupa ce am terminat de citit “Morti pana la apus” , am fost putin reticenta in legatura cu urmatoarele , desi mi-a placut chiar foarte mult. Insa de indata ce am inceput “Moarte la Dallas” am zburat prin fiecare carte. Autoarea are un stil atat de simplu de scris , care este in acelasi tmp captivant si antrenant , incat face lectura sa fie extrem de placuta. Nici nu iti dai seama cat de repede trece timpul cand citesti Vampirii Sudului. Cred ca asta a fost prima serie cu vampiri pe care am inceput sa o citesc , iar dupa am inceput cu Vampirii din Morganville care este la fel de captivanta , poate mult mai mult.

In fiecare volum am avut parte de o intriga captivanta , un deznodamant la care nu m-am asteptat , numeroase scene de actiune , un stil alert si bineinteles cate o doza de erotism . Avand in vedere ca este o serie pentru adulti este normal ca erotismul sa fie prezent , insa din punctul meu de vedere acest lucru nu deranjeaza absolut deloc , deoarece amalgamul de intamplari acopera tot ceea ce tine de aceasta parte.

Personajele sunt extraordinar de bine conturate. Sookie este o adevarat eroina , este mereu gata de actiune , este mereu hotarata sa duca o treaba pana la capat , pe langa toate acestea este foarte frumoasa , insa pot sa zic si ca se lasa foarte usor cucerita . In 5 volume a avut destul de multe aventuri cu diferiti barbati. Bill mi-a placut foarte mult in primele volume , deoarece era mereu acolo sa o sprijine pe Sookie , insa dupa aceea a devenit destul de misterios. Inca nu stiu ce urmareste. Eric… e Eric =)) Nu ai cum sa nu il iubesti! Daca stau si ma gandesc mai bine cred ca Eric a inceput sa imi placa odata cu volumul 4 deoarece atunci a fost pus in situatii destul de jenante si tot atunci s-a nascut o relatie sa zicem frumoasa , dar neprevazuta intre Eric si Sookie. Nu stiu ce vrea Sookie de la viata ei , sau cu care dintre barbatii cu care a avut o relatie pana acum , va ramane si din aceasta cauza voi citii si celelalte volume.

Daca nu ati citit pana acum aceasta serie va recomand cu cea mai mare caldura sa o faceti , deoarece cu siguranta va va placea lumea extraordinara pe care doamna Charlaine a creat-o!

-A

 

18 thoughts on “Vampirii Sudului ( impresii generale volumele 1-5 )

  1. Inca astept al doispelea volum sa fie tradus si publicat de Leda.In America s-a ajuns pe la al paispelea volum,cred.Iar la noi sunt publicate doar unsprezece.

    Oricum,seria si mie mi-a placut.Ma uit si la serial,dar nu prea imi place ca nu au respectat cartile.Doar primul sezon a fost cat de cat ca si prima carte,si putin din al doilea si am vazut cateva elemente si in al treilea si al patrulea dar in rest a fost prea mult pus de la scenaristi.In vara lui 2014 apare si sezonul 7 si nu sunt prea entuziasmata.

  2. Vampirii Sudului este o serie foarte buna si iti este imposibil sa nu o indragesti, in pofida micilor lucruri care au tentinda de a strica o carte, insa pe mine m-a dezamagit. Finalul a fost atat de imprevizibil si derutant incat am ajuns sa gandesc ca mi-am pierdut timpul de pomana. Nu imi vine sa cred cu cine a ramas Sookie nici in momentul de fata si niciodata nu cred ca o sa imi revin. Eu vroiam sa ramana cu un anumit tip, dar am fost luata pe nepregatite si supriza: nu s-a sfarsit cum am vrut.

  3. Eu intotdeauna am asociat aceste carti cu lecturi pentru copii:-)🙂 judecand dupa coperti, insa nu am avut ocazia, cel putin nu imi amintesc, sa fi citit recenziile romanelor din aceasta serie. De la tine aflu ca e serie pt adulti si exista chiar si erotism?! Interesant. De serial nici nu stiam, care e denumirea in engleza? Cu ce serie aduce cel mai bine, ca sa imi fac o parere

    • Ooo , nu e deloc o serie pt copii =)) Sunt destul de multe scene de sex in ea ( nu la fel de multe ca in serial😀 ) Pe Goodreads o gasesti sub numele de Sookie Stackhouse , insa toata lumea o cunoaste de True Blood , acesta fiind si numele serialului. Singurele carti pe care le-am citit si care cuprind si aceasta latura a erotismului sunt Vampirii Sudului si Georgina Kincaid . Insa iti spun ca nu se compara cea din urma cu Vampirii Sudului! Am fost socata dupa fiecare volum pe care l-am citit ( si am citit doar 2 volume care mi-au fost de-ajuns!) Nu contest faptul ca tie nu iti vor placea , din contra . Esti la o varsta la care intelegi mult mai bine decat mine acele lucruri. In Georgina este vorba despre o femeie sucub, iar daca stii ce este acela un sucub , stii la ce sa te astepti daca vei citii acele carti.. si gata ca am cam deviat de la subiect! =)) Ti-am spus doar unde am mai intalit in carti erotismul la un nivel mai ridicat.

  4. Am vazut primele doua episoade din sez unu, mi se pare o porcarie de serial…mie una chiar nu imi place. L-am vazut ca prea m-ai facut curioasa:-) , insa in mod sigur nu o sa incerc nici serialul nici cartile. Nu acelasi lucru pot sa iti spun de Academia vampirilor…seria aia ma tenteaza, dar vreau sa vad primul film, sunt curioasa

Leave a Reply

