Grown Ups 2, The End, The Conjuring, Elysium, The Bling Ring, Sea of Monsters

De acum incolo, aceasta va fi o rubrica lunara. Am luat aceasta decizie pentru ca in ultimul timp merg foarte des la cinema si avand in vedere ca la toamna intru dimineata la scoala o sa am timp sa merg in continuare. In aceasta rubrica o sa spun parerea mea despre niste filme pe care le-am vazut la cinema. Daca parerea mea este una proasta asta nu inseamna ca voi nu trebuie sa vedeti filmul.

Acest film a fost mult asteptat de vreo 3 ani incoace. Avand in vedere ca primul film din serie aparut in anul 2010 mi-a placut foarte mult si a acumulat incasari de 300 de milioane de $, am avut asteptari mari de la al doilea. Si nu am fost dezamagit!

Cum ii spune si traducerea in limba romana: “Oameni mari si fara minte”, cam despre asta este vorba. O groaza de barbati in jur de 40 de ani se muta inapoi in orasul natal cu familile lor, ca sa poata sa petreaca timp impreuna. Inca de la prima scena din film am ras isteric si am tinut-o asa pana la ultima. La un momentdat erau atat de multe faze amuzante una dupa alta, incat nu aveam timp sa rad pentru fiecare in parte. Am parasit sala de cinema cu o mare durere de falci=)).

Mi-a placut extrem de mult filmul si inca am in cap unele faze memorabile pe care nu le voi uita prea curand. Va recomand sa vedeti primul film pe net, pentru ca este genial, iar apoi daca aveti posibilitatea sa dati fuga la cinema si sa il vedeti si pe al doilea pentru ca nu o sa va para rau.

In timp ce petreceau acasa la James Franco, o groaza de vedete printre care Seth Rogen, Jonah Hill, Emma Watson si Rihanna se gasesc fata in fata cu apocalipsa.

Stiam de film de multe luni bune, dar nu am avut asteptari prea mari. In principiu am mers ca sa le vad pe Emma Watson si pe Rihanna si am fost surprins sa imi dau seama cat de genial a fost filmul. Cel mai mult mi-a placut ca fiecare actor s-a jucat pe el insusi, intr-o varianta mai rea sau mai buna. Povestea a fost captivanta, si chiar daca nu prea am ras in prima jumatate de ora, in restul de o ora si ceva am ras incontinuu. Au fost si cateva scene “Scarry” la sfarsit dar si alea presarate de comedie.

Un film care nu merita neaprat o vizita la cinema, dar este perfect sa-l vedeti intr-o seara cu niste prieteni, de acasa.

P.S: Aparitia de la sfarsit a lui Channing Tatum a fost bomba filmului=)).

M-am lasat destul de greu convins sa merg sa vad filmul asta, eu find mai sperios de fire. Acum este 04:59 si nu m-am intors de mult timp acasa, si inca de cand am vazut filmul akm doar cateva ore, aud incontinuu voci si vad tot felul de fete.

Familie obisnuita din SUA aniilor 1970 se muta intr-o casa noua unde se petrec o groaza de activitati paranormale. Crezi ca deja ai mai vazut acest gen de film si este o penibilitate maxima? Te inseli…nu se compara cu nimic de genul.

Oficial a fost cel mai de groaza film pe care l-am vazut in viata mea. Ce minte nebuna a regizat asa ceva? Si cica totul este real, filmul fiind bazat pe o experienta adevarata. In cinematograd auzeai tipete cu duiumu(mai mult barbati decat femei=)) ) si nici eu nu m-am sfiit sa fac ca toate alea cand mai vedeam ceva care ma speria.

Nu-mi vine a cred cat de mult m-a speriat si m-a marcat acest film dar si cat de mult mi-a placut. Cu siguranta merita vizionat, asta daca nu este prea slab de inger.

Adica pe bune, uitati-va putin la poster…!

Am mers la filmul acesta doar pentru ca nu era nimic la ora aceea mai interesant. Nu ma asteptam totusi sa imi placa atat de mult. A fost ca si cum as fi citit o distopie deoarece cam despre asta e vorba. Actiunea se petrece in viitor, cand pamantul a devenit prea toxic ca sa mai poate fii locuit, asa ca oamenii bogati s-au mutat pe Elysium( o planeta satelit invecinata cu Pamantul). Din pacate cei fara bani, au ramas pe Pamant unde duc o viata cruda.

Totul a fost exceptional: actorii, efectele vizuale, povestea, constructia in SGI, absolut tot. A fost un film cu multa actiune si chiar nu m-a plictisit, avand in vedere ca pentru mine nu este de ajuns sa vad 2 tipi care se bat, ci trebuie sa vad o evolutie a personajelor si o poveste care sa se dezvolete odata cu actiunea.

Chiar va recomand sa il vedeti daca sunteti fan Jocurile Foamei, Divergent sau Spulbera-ma.

Am mers la acest film doar pentru ca este cu Emma Watson, pe care o ador. Povestea filmului este interesanta, dar nu este chiar WOW. Exact la fel ca filmul, care a fost interesant dar nu a fost WOW.

Cinci adolescenti merg acasa la Paris Hilton cand este plecata din oras si o jefuiesc. Timp de un an acestia, vazand ca le merge super bine, fac vizite si la casele altor vedete ca : Rachel Bilson, Megan Fox, Lindsay Lohan sau Orlando Bloom. Consider ca acest film este un fel de parodie adresata celor obsedati de celibratiati, de faima si de tot felul de lucruri de genul.

Mie chiar mi-a placut filmul. Nu se numara printre cele mai bune filme ever, dar a fost funny, a fost plin de intriga si de suspans si a avut-o pe Emma in distributie. Ce vreti mai mult de atat?

Nici nu stiu de unde sa incep. Nu credeam ca aceasta adaptare a seriei Percy Jackson poate sa fie chiar mai proasta decat prima. Sunt atat de frustrat si atat de enervat din cauza acestui film. Daca urmariti acest blog stiti cat de mult iubesc eu seria PJ, si mi-as fi dorit tare mult pentru ea sa aiba adaptari la fel de bune ca cele de la Harry Potter. Urasc regizorii, scenaristii si oamenii din spatele acestui film. Pur si simplu nu inteleg de ce nu au putut sa respecte cartea! In al doilea film, care normal trebuia sa fie adaptat de pe al 2-lea volum al seriei, au introdus scene din volumul 1, dar si scene din volumul 4. Whattt?

Se pare ca in loc sa faca 5 filme pentru fiecare volum, vor face decat 3, urmatorul film fiind programat pentru 2015. Stiu ca ar trebui sa-mi dau cu parerea despre film ca iubitor de filme, nu ca super-fan al cartilor. Daca nu ati citit cartile, duceti-va sa vedeti acest film pentru ca probabil o sa va placa foarte mult. Prietenii mei erau foarte incantati si radeau si erau “uuuu” sau “woow” la fiecare scena, iar eu spuneam din 5 in 5 secunde “Whattt?”, “Nu e asa in carte!” , “Asta apare abia in volumul 4!”, “Ce idiotenie! Pot sa va astept afara?”.

Oricum, daca nu ati citit cartile si daca nu planuiti sa o faceti, chiar va recomand Sea of Monsters pentru ca o sa va placa mult. Daca ati citit cartile, ati putea sa-l vedeti daca vreti sa va enervati la maxim. FANDOM-UL A FOST INJUNGHIAT!
-G

5 thoughts on “Grown Ups 2, The End, The Conjuring, Elysium, The Bling Ring, Sea of Monsters

  1. Cum nu am cinematograf in oras deocamdata…nu imi ramane decat sa vizionez filme online sau:d sa le descarc de pe torente:d
    Adam Sandler joaca uneori bine uneori ia zmeura de aur pt cee mai proaste roluri si filme:-)🙂 nu pot sa uit ce porcarie a fost Jack si Jill… si cat de superrrrrrr a fost Just go with it:-)🙂🙂 ti-l recomand e o super comedie
    Chiar ai avut curajul sa te uiti la filmul ala de groaza?!?!?! Nu mai dormeam o luna de frica. Ma inspaimanta numai cand vad papusa aia….imi aminteste de chucky din cauza caruia ma speriam de papusi cand eram mica, mai ales ca aveam si o papusa care semana leit cu chuky:-)🙂 si pe care o dusesem la bunici de frica ei:-) , eu sunt slaba de ingeri nu pot sa ma uit la asa ceva.
    Nu am de gand sa imi stric placerea unei lecturi de calitate si sa vizionez o ecranizare slaba, in cazul percy jackson. Mie imi place sa respecte in totalitate cartile.

Leave a Reply

