Sapte zile de vara #5

  Vara este momentul perfect sa dezvoltam noi abilitati, sa invatam lucruri noi, sa incercam ceva ce n-am mai facut pana acum, sa ne afundam in necunoscut. De exemplu poti sa inveti o limba straina, sa te inscrii la un nou sport sau sa faci ceva extrem.

  Vara asta mi-am propus sa invat limba spaniola (si deja am inceput)si sa imi intrec recordul de sarituri de la inaltime in piscina. Mi-as dori tare mult sa fac sky diving dar nu stiu unde si cum=)).

  Tu ce ti-ai propus sa faci vara asta?

-G

7 thoughts on “Sapte zile de vara #5

  1. Imi place mult melodia asta, ce o mai ascultam vara trecuta..Adevarul este ca vara este anotimpul incercarilor. Eu am invatat singura spaniola, si mie imi place, dar nu o stapanesc la scris, dar daca vreau sa ma uit la un film nu am nevoie de subtitrare. De la cinci ani ma uitam la productii in spaniola si in acest fel am reusit sa o invat. Nu stiu sa innnot si mi-e frica…de apa. Pe la mare cred ca poti sa incerci ce vrei tu. Mie imi place sa ma dau cu tiroliana, as vrea sa imi dau drumul de la o inaltime mai mare si sa traversez o distanta mai mare. Eu m-am dat la Herculane peste Cerna si mi-a placut. De asemenea vara imi place sa plec in excursii in locuri in care nu am mai fost niciodata.

  2. Ce nu mi-am propus sa fac vara asta! Dar, ca de obicei, nu fac mai nimic. Nici macar cartile pe care mi le-am propus sa le citesc nu cred ca o sa le citesc!😦

  3. Vara este anotimpul oportunitatilor, dar cum e cald, frumos si persista moleseala aia caracteristica, vine si lenea. Cate nu mi-am propus eu sa fac vara asta:)) Am ajuns deja pe la mijloc ( trecut de mijloc, ma rog) si abia daca am citit 10 carti. Ma bucur totusi ca am citit Bloodlines, deoarece ardeam de nerabdare.
    Asa cum mi se intampla in fiecare vara navighez pe net in cautare de senzatii tari, iar youtube-ul continua sa ma surprinda. Unii oameni sunt asa dependenti de adrenalina incat fac bungee jumping, sar cu parasuta, fac parkour, scufundari, se dau cu barcuta pe cele mai involburate ape etc…Si ce fac eu? Cele mai plictisitoare chestii din lume. Urasc sa admit asta dar viata mea e atat de neinteresanta incat ma apuca plansul ca nu am si eu ocazia de a sari cu parasuta. Sper ca intr-o buna vara ( da, da, vara nu zi) sa-mi indeplinesc placerile bolnave, deoarece sa fim seriosi, cat de tare e sa faci skydiving? Super tare!

  4. Eu vara asta sper sa ma distrez.Pana la urma,e singurul anotimp in care poti face ceva mai interesant decat iarna sa stai in casa si sa nu faci nimic.😀

Leave a Reply

