J.K.Rowling aka Robert Galbraith

   

  J.K. Rowling autoarea faimoasei serii Harry Potter, a lansat primul roman poliţist, în secret.

  “The Cuckoo’s Calling”, apărut ca roman de debut sub numele de Robert Galbraith, care are ca personaj principal un veteran de război devenit detectiv particular.

   Potrivit Huffington Post, cartea s-a vândut în peste 1.500 de exemplare, însă după ce anunţul cu privire la autorul real a fost făcut public, a dus la creşterea a peste 150.000%. Secretul celebrei autoare britanice a fost publicat în Sunday Times, aceasta declarând că ar fi vrut ca taina să fie pastrată cât mai mult cu putinţă.

 “A fost extraordinar să public ceva fără atâtea aşteptări şi e o mare plăcere să primesc feedback sub un alt nume”, a declarat scriitoarea.

  La asa ceva chiar nu ma asteptam. Sper sa apara si la noi cartea asta pentru ca stiti cu totii cat o ador eu pe J.K.Rowling( si cu siguranta va aparea).

-G

4 thoughts on “J.K.Rowling aka Robert Galbraith

  1. Azi am vut sa iti dau email sa te rog sa publici aceasta veste pe care eu am aflat-o ieri. Eu sunt entuziasmata,si refuz sa cred ca jk rowling pe care o ador poate sa scrie vre-odata ceva prost. Eu inca imi doresc sa imi cumpar cartea Moarte subita care a aparut de ceva timp. Vreau sa am tot ceea ce a scris aceasta autoare. Iti dai seama cat este de grozava daca a primit atatea feedbackuri desii nimeni nu stia ca ea este autoarea? Chiar ma bucur ca am aflat ca ea se ascunde in spatele pseudonimului. Nu imi place atunci cand autorul isi ascunde adevarata identitate sub diverse pseudonime.

Leave a Reply

