Interviu cu Jessica Brody

pizap.com13615557939881

1.Poti sa ne spui ceva despre tine? Ti-ai dorit intotdeauna sa devii o scriitoare?

Raspunsul scurt este da. Desi mi-a luat mult timp sa imi dau seama de asta. In clasa a doua am facut un referat de patru pagini ( intelegerea era de un paragraf ) iar profesoara a facut caz de necaz pentru asta. Eu chiar nu pot intelege de ce. Scrisul a venit in mod natural pentru mine. In acest moment imi aduc aminte ca am vrut sa devin o scriitoare. Dar undeva , de-a lungul timpului m-am convins ca trebuie sa imi gasesc neaparat un job… stiti voi , unul care vine cu asigurari dentare. Asa ca in facultate m-am specializat in economie ( foarte serios!) si am contnuat sa fiu un analist financiar pentru Studioul MGM. Nu a fost tarziu cand am realizat ca asta nu este pentru mine. Asa ca am renunat si am continuat de acolo de unde am inceput la 7 ani.

2.Ce te-a inspirat sa scrii “Unremembered” ?

Acum 7 ani am citit un articol dintr-un ziar despre o adolescenta care a fost singurul supravietuitor al unui accident de avion. Am fost imediat fascinata de poveste. Mai precis , pentru ca ei nu aveau nici o idee de ce ea a supravietuit , in timp ce altcineva nu a facut-o. Un anumit motiv ( unul foarte complex) s-a blocat in mintea mea si a refuzat sa mai plece. El a continuat sa creasca  si sa infloreasca pana cand am avut idei pentru o intreaga triologie. O triologie care incepe cu un misterios accident de avion si un singur supravietuitor.

3.Ai o rutina de scris?

Da , asa arata o zi in care scriu:

Ma trezesc . Ma imbrac.Ma duc la magazinul de cafea( pentru ca eu nu pot sa scriu acasa! ) Comand cateva produse de patiserie si aceeasi cafea , exact cum fac in fiecare dimineata. Scriu 1500 de cuvinte ( de obicei, dureaza 2-3 ore ). Ma intorc acasa. Ma plang sotului despre cea mai recenta poveste. Ascult sugerarile sotului meu despre cum sa rezolvam cea mai recenta poveste. Las balta tot ce spune sotul meu pentru ca tot ce spune este stupid si el nu intelege nimic! Astept doua ore. Realizez ca sotul meu este defapt genial , iar solutia lui stabileste totul. Imi cer scuze sotului meu pentru ca sunt o scriitoare dificila si capricioasa ( si il laud pentru inteligenta lui) . Iau cina. Ma uit la TV.Dorm. Iar urmatoarea zi o iau de la inceput.

4.Ce fel de muzica iti place sa asculti?

Sunt o mare fana a muzicii pop! Imi place in special Backstreet Boys , The Spice Girls , Selena Gomez , One Direction. De asemenea imi place One Republic Christina Perri , Train si Taylor Swift ( E FAVORITA MEA ! )

5.Cine este autorul sau cartea ta preferata?

Sunt atat de multe favorite. Momentan este ROOM de Emma Donoghue . Aceasta carte este atat de stranie si atat de frumoasa si atat de uimitoare.

6.Crezi ca va fi publicata cartea ta in Romania?

OH! Asa sper.Multe dintre rudele mele au venit din Romania in SUA ( cu mult timp in urma ) asa ca am putin sange de roman in mine!  Daca doriti sa vedeti cartile mele traduse in romana , va rog contactati editura voastra favorita.

Thank you Jessica for all your support!

-A

Leave a comment