Cover reveal

1. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

hppoa-anniversary-cover-360x550

2. Harry Potter and the Goblet of Fire

kkhp4

3. Harry Potter and the Order of Phoenix

  Acestea sunt ultimele coperti reeditate ale seriei Harry Potter. Copertile ultimelor doua volume vor aparea pana la sfarsitul acestei luni. Mai exact, coperta volumului 6 va aparea la Comic-Con, iar coperta volumului 7 pe 31 iulie.  Toate volumele vor fi disponibile incepand cu 27 august 2013( nu in Romania).

Nu-i asa ca sunt superbe?

-A

10 thoughts on “Cover reveal

  1. Sunt frumoase dar parca mai mult imi plac cele vechi ale mele!!! Uite, din astea noi imi place prima cu patronusul aleasa foarte bine daca stau sa ma gandesc ca dementorii sunt nelipsiti din vol 3 fiindca asigura paza la Hogwarts de Sirius Black.

  2. Sunt mult mai sugestive decat primele, mi-ar place sa apara si la noi in aceasta editie, dar cine stie ce pret gigantic ar avea…

  3. Fiind o mare fana HP mie imi plac si cele vechi, dar si cele noi. Fiecare dintre ele are ceva aparte si nu influenteaza continutul intr-o anumita maniera. Totusi sunt de parere ca cele noi vor atrage mai mult publicul, intrucat indica cu brio faptul ca este o serie reusita si merita citita.
    Cred ca le voi achizionta si eu, deoarece in romana le-am citit de la biblioteca ( deci nu le am in biblioteca personala) si chiar mi-ar placea sa le recitesc in engleza.

    • Ma cam indoiesc. A aparut deja anul asta o editie noua, dar preturile sunt cam… exagerate (chiar si pentru o carte hardcover). Pentru ca asa sunt unii: cand prind ceva bun, profita cat pot de mult.

Leave a Reply

