Melodia zilei #188

It must be true love / No one else can break my heart like you.

  Fantastica P!nk s-a gandit ca e timpul sa ne spuna adevarul despre dragoste(asa cum spune si numele ultimului sau album :The Truth About Love), in cadrul melodiei de fata – “True love”. 

  P!nk este pe val anul acesta. Dupa ce a rupt topurile si a umplut radiourile cu melodiile “Blow me” , “Try” si “Just give me a reason”, acum a lansat un nou videoclip pentru cel de-al patrulea single de pe al saselea album de studio. Clipul este foarte frumos, in el aparand sotul si fetita ei. Nu am fost deloc surprins cand la sfarsitul clipului m-am trezit cu un zambet mare pe fata.

  -G

6 thoughts on “Melodia zilei #188

  1. Ce frumosssss! si eu m-am trezit la final cu un zambet mare pe fata! ce sot si fetita frumoasa are! Imi place melodia este foarte vesela, pozitiva! sigur o sa o ascult cu placere de acum incolo! Just give me a reason oricum e la ordinea zilei pe dispozitivele mele de ascultare muzica, e o melodie super frumoasa!

  2. Pink a avut intotdeauna melodii electrizante.E greu sa nu iti placa de ea si de stilul ei. Reuseste sa iti aduca zambetul pe buze imediat cu energia ei debordanta. Intotdeauna versurile sale au fost bine structurate cu un mesaj vizibil. Ce sa mai spun de videoclipuri? Mereu pe val.
    Melodia aceasta e printre preferatele mele alaturi de So what, Trouble, Try si Just give me a reason. Sper sa o tina tot asa, deoarece are un talent incontestabil. Pe langa asta canta bine live.

    • Electrizant.Chiar asta e cuvantul pentru toate melodiile ei pe care le-a lansat de-alungul timpului.Cred ca a avut numai hit-uri,pentru ca mesajele pieselor sunt superbe.

  3. Am vazut si eu ca a lansat Pink o noua melodie.Nu numai ca imi place Pink foarte mult,dar melodia asta e perfecta.E superba si imi plac imaginile pe care le-ai pus tu.

Leave a Reply

