Melodia zilei #123

a.

Multi dintre voi poate nu o cunoasteti pe  Emeli Sande … ce e drept , nici nu prea este ea foarte cunoscuta. Eu am dat peste ea cam acum 2 ani si culmea am ascultat chiar melodia ei cu care a debutat , “Diamond Rings” si de atunci imi place de ea🙂 Inca imi mai amintesc cateva versuri din melodie: “I’ve been talkin’ ’bout my new diamond rings / Because my new diamond rings they’re the sh*t” =))Eram pur si simplu hipnotizata de melodie. Anul trecut am ascultat si melodiile de pe ultimul ei album “Our Version of Events”… pff , din 14 melodie , numai 2 nu imi plac chiar asa de mult.

A , si era sa uit =)) Ea a scris melodii pentru Leona Lewis , Rihanna , Cheryl Cole , Ke$ha si mai sunt vreo 2 dar nu mai stiu care😛

Melodia de mai jos se numeste Clown si este de pe ultimul album🙂

Ce parere aveti despre Emeli Sande ? Va place?

-A

33 thoughts on “Melodia zilei #123

    • si eu am ascultat-o acum tot pentru prima data! sa sti ca nu imi place mult aceasta melodie dar cred ca este talentata daca face versuri pentru atatia cantareti! uneori meseria de textier te pune in umbra, nu stim intotdeauna ale cui sunt versurile uite ca azi am mai aflat despre o textiera daca merge spus asa:D

      • mie ea si Jay-Z mi se par cei mai tari, dar si ei mai ies c-o piesa din candin cand

  1. Ok , avand in vedere ca ascris versurile anumitor melodii , felicitarile mele :)) dar tot nu e draguta plus titlul melodiei m-a facut sa sar 50 de metrii distanta ..este intrigan ..da urasc creaturile alea ;))

    • mult mai tari ca originalele si eu cred ca ar trebui sa scoata direct remixurile , nu stiu la ce se mai chinuie cu originala

  2. fata este geniala , nu am auzit pana acu melodia asta dar m-a marcat next to me , dumnezeule ce le are pt asta e fqcuta

Leave a Reply

