Precomanda “Cincizeci de umbre descatusate” si “Moarte subita”

Cei de la editura Trei tac si fac.

Dupa ce au dat lovitura cu  “Cele 50 de vicii ale domnului Grey”,apoi cu “Cincizeci de umbre intunecate” acum urmeaza sa lanseze “Cincizeci de umbre descatusate”,ultimul volumul al seriei Fifty Shades.”

Si nu numai! In curand lanseaza si “Moarte subita”(en.”The Casual Vacancy”)-noul roman pentru adulti a lui J.K.Rowling.

Daca doriti sa precomandati cele doua carti,apasati pe pozele de mai sus.

30 thoughts on “Precomanda “Cincizeci de umbre descatusate” si “Moarte subita”

  1. DECI , NICI NU STIU CE AM IN CAP VREAU SAU NU VREAU ACEASTA SERIE DE TREI VOLUME..INCA MA GANDESC DACA MI-O DORESC DESI VOLUMULDOI ARE O COPERTA SUPERBA, TOT EROTISMUL SI CLISEELE CARE ALCATUIESC CARTEA MA FAC SA SPUN PAS, CEL PUTIN PENTRU MOMENT, PENTRUCA MA GANDEAM EU ASA CA DE CRACIUN SI SF NICOLAE SA IMI CUMPAR ALTE CARTI …CARTI PECARE MI LE DORESC DEFOARTE MULT TIMP, PLUSCA LISTA MEA CRETE CRESTE SI NU SE MAI OPRESTE ,,,

    • Este scumpa adevarat graita-i ….nu stiu cati isi pot permite, partea buna insa e ca in curand vine craciunul , iar buzunarele involuntar se vor largi, ramanede vazut daa doar de amorul artei, sau vor fi cu adevarat pline cu bani=))

      • Si cand te gandesti ca The casual vacancy o puteai avea pe gratis daca castigai la acel concurs pe carturesti…. dar ce sa-i faci? … asta e😦

  2. Sincera sa fiu , nu asteptam foarte mult cartile astea . Nu am citit nici macar primul volum din Fifty Shades si nu stiu daca il voi citi vreodata =)) am auzit ca are prea multe chesti=))) stiti voi de care , iar The casual vacancy … subiectul mi se pare destul de interesant , dar pare si foarte greu ( cel putin asa cred eu)

Leave a Reply

