Concurs de fidelitate (100 de followers)

IN CAZUL IN CARE DORITI SA VA INSCRIETI,CITITI TOTUL CU MARE ATENTIE!

A trecut ceva timp de la ultimul concurs de comantarii pe blog,asa ca revin in forta cu un concurs gigantico-enormo-hiper-mega-ultra mare=))(nu e chiar asa mare=))).

Ca sa sarbatoresc cei 100 de followers(Care acum sunt 100 si ceva),am decis sa organizez un concurs de COMENTARII.

Reguli:

1.Trebuie sa urmaresti blogul prin e-mail si sa confirmi e-mailul primit(exista in dreapta paginii un chenar in care trebuie sa-ti pui adresa si sa apesi pe butonul “Urmareste”)

2.Aveti voie sa dati cate comentarii doriti,dar voi lua in considerare 5 dintre ele pentru punctajul final.

3.Spuneti tot ce aveti de spus intr-un comentariu,restul de 4 comentarii le puteti da ca raspunsuri sau pareri la celalalte comentarii.

4.Fiecare comentariu trebuie sa aiba minim 3 cuvinte!

5.Castigatorul este cel cu cel mai mare punctaj(cu cele mai multe comentarii).In cazul in care exista mai multi cu acelasi numar de comentarii(pentru ca data trecuta au fost     trei concurentii care aveau 5 comentarii la toate articolele),aceia vor fi nevoiti sa scrie o compunere pe o tema comuna,iar cea mai buna castiga.

6.La concurs se poate inscrie oricine,indiferent daca a mai castigat si la concursurile anterioare.

7.Lasati un comentariu cu numele si adresa de mail daca va inscrieti!

Premii:

NOUTATE:AVEM 3 PREMII!

Pentru ca am observat interesul vostru in blog,am decis sa fac un concurs mai mare si sa ofer premii si celor de pe locurile 2 si 3.In cazul in care exista,sa zicem,3 persoane(X,Y,Z) pe locul 1 acestea vor fi nevoite sa scrie o compunere.Cel mai bun primeste premiul 1,adica X,iar premiile 2 si 3 vor fi castigate de Y si Z tot in functie de calitatea compunerii.

PREMIUL 1:Cartea Being Human in limba engleza(carte trimisa de autoare).

PREMIUL 2:Primele doua volume din seria Jurnalele Vampirilor(in limba romana).Cartile sunt tiparite, nu e-bookuri.

PREMIUL 3:Pachet cu urmatoarele swaguri:Semne de carte semnate cu Touching the surface,The Way We Fall,The Faerie Ring,What She Left Behind,magnet de frigider+insigna+semn de carte Auracle,o chestiune semnata cu Linked,Bratara+sticker+carte de vizita Touching the Surface.

ATENTIE:Cel de pe primul loc va avea dreptul sa aleaga intre cele 3 premii!Daca el/ea doreste swagurile sau Jurnalele Vampirilor in locul cartii Being Human eu le pot da,la fel si cel de pe locul 2,iar cel de pe locul 3 ia ce a ramas.

CONCURSUL SE DESFASOARA INTRE DATELE 14 OCTOMBRIE(chiar daca a fost ieri)-10 NOIEMBRIE.PENTRU PUNCTAJE MARI TREBUIE SA COMENTATI LA TOATE ARTICOLELE SCRISE DE IERI PANA PE 10 NOIEMBRIE INCLUSIV.

Ce credeti de concurs?Aveti vreo nelamurire(nu ezitati sa intrebati)!

Va plac premiile?

90 thoughts on “Concurs de fidelitate (100 de followers)

  1. Doamne…cum am putut sa uit sa mentionez asta=)) acum editez….concursul dureaza de pe data de 14-octombrie pana pe 10 noiembrie

  2. va urez succes tuturor eu nu voi participa de data aceasta din mai multe motive:
    1. am majoritatea premiilor
    2. nu prea imi mai permite timpul
    3. pentru ca am castigat data trecuta si nu cred ca ar fi corect

  3. Premiile sunt supeeerbe!! Sunt o fana “Jurnalele vampirilor”,dar si restul premiilor sunt extraordinare😀

  4. Cirstea Cristina
    e-mail bubblevanillagum@yahoo.com
    Hm premile sunt interesante, eu am hotarat sa particip din 2 motive, unul pentru ca este un concrs interesant si ma atrage being human si swagurile ..doi pentru ca imi place ce vad aici si dupa cum ti-am mai spus pe undeva pe la ultimele postari sunt noua la tine pe bloguletz si vreau sa vad mai multe :*

    • Da , ai dreptate , primele volume sunt tari dar apoi parca se concentreaza prea mult pe Elena .😐 Mai sunt si alte personaje tari !

  5. Pingback: Concursuri dintr-O Alta Lume A Cartilor! « Just Books For You

  6. Oh Doamne este chiar foarte interesanta cartea si sper sa castig . Ma inscriu si eu apropo : Sorescu Florin f.sorescu@yahoo.com🙂 Iti multumim pentru toate concursurile acestea tari pe care le-ai facut pe blog🙂 Tot asa !

    • Hehe,am dat cate un comment la fiecare post,din data de 14 oct. pana in data de 4. nov. Sa vedem ce va urma😉

      • Daca vrei cu adevarat sa castigi… ar trebui sa dai cate 5 comentarii pe postare… altfel nu stiu ce sanse vei avea pt ca sunt unii care dau si mai mult de 5 comentarii pe postare; te sfatuiesc sa te pui pe treaba😀

      • vroiam sa iti multumesc pentru sfat si am comentat la locul gresit :)) Deci mersi :*

  7. Ador concursurile de genul acesta, mai ales pe blogguri,pentru ca nu ai cum sa trisezi!!Apropo,ce am de spus despre aces blog?E un blog extraordinar,dedicat cartilor noi si celor care merita sa fie citite desigur!Un asemenea blog e rar intalnit,deoarece oamenii din ziua de azi nu prea stiu sa aprecieze o carte buna.Cum se spune” judeca cartile dupa coperta”.Eu nu sunt genul de baiat,care sa le judece,citesc o descriere sau chiar cartea si dupa imi dau cu parerea.Incat despre blog,am sa spun ca e un blog foarte bun,organizat,si cu toate la locul lor.Greu mai gasesti un blog,unde posesorul sa posteze in fiecare zi in aceeasi rubrica.Deci iti multumim,ca ne tii la curent cu informatiile noi din lumea cartilor,iti multumim,ca ne spui ca cititul e o pasiune si trebuie sa o faci de placere,nu de obligatie.Iti multumim,ca organizezi concursuri foarte bune,ca ne raspunzi la intrebare si pur si simplu iti multumim,pentru ca iti faci timp pentru noi,si ca ai cu un gand in plus,decat omul care nu citeste.Iti multumim!

Leave a Reply

