Eminem

   Eminem, născut sub numele Marshall Bruce Mathers III, este un rapper american care a vândut peste 80.000.000 de albume la nivel mondial . El a devenit faimos în 1999 odată cu lansarea albumului The Slim Shady LP. Următorul album The Marshall Mathers LP devenit cel mai bine vândut album rap din istorie.

   Daca sunteti ca mine, va place Eminem de cand va aduceti aminte. Stiu ca uneori nu promoveaza ce trebuie, dar mereu am apreciat ca a spus adevarul si niciodata nu a vorbit despre sex, bani si droguri, ci despre probleme reale. Ascult acum melodiile lui vechi, la varsta de 18 ani si imi dau seama cat de meaningful sunt defapt. Mereu, melodii ca Stan sau Cleanin’ out my closet vor insemna mult pentru mine pentru ca Eminem este cu adevarat cel mai influent artist al generatiei noastr, fie ca unii vor sa recunoasca sau nu.

   Voua va place Eminem? 

P.S: Pentru cei nefamiliarizati cu muzica lui Eminem va las mai jos videoclipul melodiei mele preferate ,”Stan”, care este absoult genial si heart-breaking. 

8 thoughts on “Eminem

  1. Il ador pe Eminem de prin 2009.I-am ascultat pana la “tocit” multe melodii.Stiu Stan si Cleanin out my closet,dar eu prefer melodii ca Beautifull desi ma deprima rau de tot si Not afraid.Astea doua ma motiveaza.Ii ador fiecare vers omului astuia pentru ca pune suflet,stiu si despre viata lui,cam prin ce a trecut si e un tata extraordinar.Imi pare rau ca nu si-a refacut viata,dar,ca Eminescu,poate ca doar din durere si traumele trecutului poate crea melodii geniale.Si ii iubim melodiile.Azi ca tot am aflat ca a murit Robin W.m-am intristat rau pentru ca as vrea ca actorii si cantaretii sa nu moara niciodata,au atat de multe de spus,de facut,de schimbat in lumea asta.Ce naiba ne-am face fara arta?Fara lacrimi de durere sau de bucurie?La fel,am plans cand a murit Sergiu N.,am dvd-uri cu cateva din filmele lui,seria comisarului Moldovan,Miclovan si as fi vrut sa fie nemuritor.Sper ca Eminem sa nu moara decat peste vreo 50 ani si sa creeze in continuare melodii geniale!!!
    ps:recomand Mockinbird,When I’m gone,Space bound[asta e de dragoste,un fel de varianta rap a poeziei A thousand kisses deep,ii ador latura sensibila],Lose yourself,Sing for the moment si filmul 8miles daca nu l-ai vazut.Il ador!

    Remember: Don’t let them say you ain’t beautifull!

    • Multumesc de recomandari dar deja stiu fiecaree melodie a lui Eminem pe dinafara …si totul despre viata lui si am vazut si 8 mile de 100 de ori:) e unul dintre artistii mei pref de f multi ani:)

  2. Dati cu pietre in mine:D scuze, eram preocupata cu ceva important insa mi-am facut timp sa citesc postarea si ma gandeam la rapperi etc si am gresit, se mai intampa cateodata cand esti stresat si obosit, cert este ca imi plac melodiile lui Eminem, dar mai mult il plac pe Justin si ma dispera de ani buni Cry me a river. De la Eminem ador Lose Yourself, Love the way you lie pe care am avut-o mult timp ringtone de apel, e genul de good bad boy:-) .
    Geani am terminat trilogia Jocurile foamei, superba insa ma asteptam la un alt epilog…Am terminat si volumul 1 si 2 din seria Captiv in labirint, ador seria si mor de curiozitate:((:(( cand apar volumele 3 si 4 in Romania? Ai idee? Si tu cine crezi ca e tradatoare Teresa ori Brenda? Ca m-a lasat intr-o ceata totala vol 2. Acum urmeaza sa citesc vol 1 si 2 Percy Jackson:-) .

Leave a Reply

