Summer Update

    Scriu acest articol cu scopul de a primi un update de la voi, pentru ca nu am mai fost atat de activ pe blog si nu mai sunt la curent cu ce ati mai facut. Eu unul, am fost la mare aproape o luna intreaga: prima oara cu prietenii la noi in Costinesti, dupa aceea cu parintii in Grecia si dupa aceea din nou in Romania. Suna fun, dar a fost extrem de obositor si nu mia vreau sa mai aud de mare. Am ajuns acasa si mi-am luat oarecum un job temporar ca stagiar la firma ING Asigurari. Totul acolo este perfect si chiar o sa va povestesc mai mult dupa ce termin aceasta experienta. De citit nu prea am avut asa mult timp, dar tot am terminat cateva carti. O sa pun usor, usor recenziile pe blog pentru ca am scris cateva.

   Voi dragilor ce ati mai facut? Unde ati fost? Ce ati citit?

One thought on “Summer Update

  1. In general cand vii de la mare vii obosit, eu asa am observat. Felicitari pt job, si eu am card la ei. Eu am reluat volumul unu din jocurile foamei si l-am terminat, o sa continui cu urmatoarele doua, sunt tare curioasa. Nu am plecat inca pe nicaieri….nu stiu daca o sa plec, deocamdata sunt fericita ca am luat licenta si mi-am depus cv pe la diverse firme in vederea unei angajari, de abea astept.

Leave a Reply

