Vara mea

  Am ajuns si aici. Va vine sa credeti ca mai e o luna si ceva si blogul face 2 ani? Mie nu. Pana atunci sa discutam putin despre vacanta de vara. Ei bine, probabil cei care dau BAC-ul anul acesta nu se vor regasi in acest articol, si probabil nici eu nu o voi face. Spun asta pentru ca vara asta o sa fie extrem de busy pentru mine (chiar de luni incep sa ma apuc de invatat pentru BAC-ul de la anul, incep sa merg la un job apoi, ma intorc la inot, o sa ma duc la mare, o sa citesc mult si multe altele).

   S-a termiant si scoala. In sfarsit s-a intamplat si asta pentru ca nu mai suportam! Sincer pana acum aveam impresia ca nu vreau sa se termine liceul niciodata, dar acum parca astept sa se termine pentru ca sunt nerabdator sa vad ce se intampla dupa aceea. Stiu ca peste cativa ani voi regreta acesta ganduri, dar asta simt acum. Anul asta a fost horror dar tot am reusit sa ies cu o medie peste 9 si cu premiul 3. Voi ce medie ati avut? Ce premiu ati luat?

   Dar cel mai important, ce faceti vara asta?

 

 

2 thoughts on “Vara mea

  1. 9 , 36 , si sunt destul de dezamagit😦 , anul trecut m-am apropiat asa de tare de media 10 ca am lasat-o cam prea moale anul asta , totusi asta m a ambitionat ( in clasa a 8 a voi luat peste 9 , 80 , chiar daca voi avea mai multe teze si examenul ala naspa de capacitate ) si nu voi mai lasa stafeta asa jos vreodata . ( 9 , 36 inseamna premiul 3 )

  2. Cred ca prin cls a 11 a am terminat cu 9,85. Crede-ma ca vei regreta putin….aceste ganduri, vei avea multe responsabilitati in viata de adult, si eu gandeam pe la 17 ani tot ca tine, acum dupa 6 ani as vrea sa dau timpul inapoi, era mult mai usoara viata de atunci.:D, nu spun ca acum nu este frumoasa dar apar multe alte probleme. Vacanta placuta, spor la treaba, la innot, bronzare placuta la mare:-) si tot ce mai vrei tu.

Leave a Reply

