John Green

   John Green este un autor american ce s-a clasat pe locul 1 in New York Times cu toate operele sale si a castigat numeroase premii, incluzand  Printz Medal si Printz Honor. John este si creatorul (impreuna cu fratele sau, Hank) unui canal de youtube foarte popular, numit Brotherhood 2.0, care a fost accesat de mai bine de 30 de milioane de ori de catre Nerdfighters(numele faniilor lui John si Hank). John Green locuieste in Indiana.

     Printre operele sale se numara: “The Fault in Our Stars”, “Looking for Alaska”, “An Abundance of Katherines”, “Paper Towns” si “Will Greyson, Will Greyson”, dintre care primele 3 au aparut si la noi in tara la editura Trei.

    Am citit si eu cartile aparute la noi si pot spune ca John Green este unul dintre autorii mei preferati, iar “Cautand-o pe Alaska” este una dintre cartile mele preferate. Voi ce credeti despre John Green?

2 thoughts on “John Green

  1. Cred ca e genul scriitorului care aduce o perspectiva noua, sau o dezvolta mai mult. Cea a scriitorului care priveste spre comportamentul oamenilor in situatiile speciale – in fata mortii, a suferintei, a unei intelepciuni profunde.
    Imbina adolescenta cu maturitatea precoce, si totusi, personajele lui stau intre imposibil si posibil.

    Am facut o referire mai mult la Sub aceeasi stea. Imi place mult, si ecranizarea.

  2. Eu vreau de ceva timp sa ma apuc de cartile sale , nu ma prea atrage faptul ca a castigat n premii sau ca s-a clasat in nu stiu ce top ( cartile care au primit premiul Nobel mi se par niste banalitati , fara suparare , am vrut doar sa zic ca nu ma intereseaza distinctiile autorului) , pe mine ma intereseaza recenziile care li se ofera cartilor acestuia , si cum TFIOS e preamarita si preaslavita si am ajuns sa aud 200 chestii ( DOAR pozitive) despre ea / zi , m a facut foarte curios si dornic sa o citesc . Bai , totusi nici un review negativ , cartea asta trebuie sa aiba ceva , nu se poate chiar asa !
    Si cand am prins si eu niste bani , fuga pe Elefant ( reduceri , transport gratuit , voucher ) si cand sa mi-o cumpar ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. stoc epuizat .
    Ma anuntati va rog daca este pe undeva la pret bun TFIOS ( si celelalte ) , chiar vreau sa le citesc .

Leave a Reply

