Cine merge la The Fault in Our Stars?

Ei bine, nu-mi vine sa cred ca trecut un an de cand am citit The Fault in Our Stars si ca de zi intr-o saptamana o sa ma duc la cinema sa vad filmul. A fost un an de-alungul caruia am tot auzit despre TFiOS in jurul meu (in ultimul timp este tot ce aud). Acum un an nu multa lume era innebunita cu aceasta carte, dar in ultimele luni, pentru ca se apropie premiera filmului, cam toata lumea a auzit despre ea. Mi-a facut mare placere sa aud ieri ca peste 80% dintre oamenii care merg la filmul TFiOS au citit cartea. WOW! Chiar si multi dintre colegii mei au citit cartea si multa lume pe care o cunosc (pana si mama). Sunt sigur ca va fi o adevarata isterie si ca nu voi fi in stare sa-mi tin lacrimile pentru mine. Asta e…

    Voi mergeti la film? Cu cine? V-ati pregatit servetelele?

2 thoughts on “Cine merge la The Fault in Our Stars?

  1. Eu merg pe 20-ish cu niste prieteni. sper ca toate metaforele alea spuse aloud sa sune okay though, si heeeeelp😦 parca nici nu-mi vine sa ma duc cand ma gandesc la cum o sa ma simt :))

  2. Eu trebuia să merg cu o prietenă pe 14, însă în Iași nu apare atunci și altădată nu mai avem când, așa că o fim brokenhearted fără să mergem la film. :S😦

Leave a Reply

