News

New ‘If I Stay’ Trailer

‘The Casual Vacancy’

JK Rowling Casual Vacancy

   BBC impreuna cu HBO vor realiza o mini-serie de 3 episoade ca adaptare dupa celebrul roman al lui J.K.Rowling, “The Casual Vacancy”. Actorii au fost deja alesi, iar printre ei se afla Michael Gambon, care a jucat rolul lui Dumbledore in seria de filme Harry Potter. Ma bucur tare mult ca voi vedea un fost actor din seria mea preferata jucand in noua serie bazata pe opera lui Rowling:). Totusi as fi preferat un film, nu un serial.

Insurgent’

Screen Shot 2014-06-05 at 11.16.22 AM

  Daniel Dae Kim, cunoscut pentru rolul in celebrul serial “Lost”, va juca rolul lui Jack Kang in filmul “Insurgent”. Jack Kang este conducatorul factiunii “Candoare”, iar Daniel mi se pare extrem de bine ales. De asemena, zilele trecute s-a anuntat ca Naomi Watts, celebra actrita castigatoare de Oscar, va juca rolul mamei lui Four in urmatoarele doua filme. Se pare ca se strang nume grele pentru “Insurgent”.

Cover Reveal Four

“Four”, nuvela ce insoteste seria Divergent contine 4 povestiri scrise din perspectiva lui Tobias si va aparea pe data de 8 iulie 2014. Credeti ca ar putea sa apara si la noi?

Intimidare

Intimidare_coperta

   Numele meu este Tate. Totuși, el nu îmi spune așa. Nici măcar nu i-ar trece prin cap să mi se adreseze atât de familiar, asta în cazul în care mi s-ar adresa cât de cât. Nu, abia dacă îmi vorbește.

  Dar nici nu mă lasă în pace.

  Cândva, am fost cei mai buni prieteni, după care a început să se lege de mine și a decis că scopul lui este să îmi ruineze viața. Am fost umilită, exclusă și bârfită în toți anii de liceu. Cu cât trecea timpul, cu atât mai chinuitoare deveneau farsele și zvonurile puse la cale de el, și deja mi se făcuse lehamite să mă tot feresc din calea lui. Am plecat chiar în Franța pentru un an de zile, ca să îl evit.

   Doar că, acum, m-am săturat să mă mai ascund și nici de-a naibii nu îl voi lăsa să-mi distrugă ultimul an de liceu. Poate că el nu s-a schimbat, dar eu am făcut-o. Este timpul să ripostez.

  Aceasta este noua carte aparuta la Editura Epica. Cum vi se pare?

8 thoughts on “News

  1. Doresc romanul ala nou de Veronica Roth si in Romania😦 ( Leda nu a scos in 3 ani Printesa Mecanica sau sa mai continue unele serii gen : Jurnalele vampirilor , Vampirii sudului , Vampirii din Morganville , nu a publicat Bloodlines , Legend etc. dapai sa mai scoata si povestioarele astea cu Four😦 )
    Vestile sunt super , ma bucur ca fac un serial dupa Casual Vacancy ( DE CE E ASA SCUMPA ?! ) , dar nu stii cand va aparea nu ?
    Insurgent nu incape indoiala ca va fi un film de milioane , Divergent a devenit un fenomen mondial , succesul seriei asteia e rasuntar , si nu ma indoiesc ca nu il merita ! Vreau si eu sa vad filmele ( ma roade sa incep seria , dar m am apucat de Percy Jackson , care o ador apropo , cum altfel sa fie ( cam scurta , trece cam direct in actiune , nu de alta dar o poveste ca asta merita mai multe pagini … si o coperta mai reusita ) si astept si vacanta , deci Divergent … SOON !!!!!
    Si cartea de la Epica pare chiar misto ( majoritatea de la Epica au povesti foarte interesante ) .
    P.S. : Cartea a doua din PJ e mai buna ca prima🙂 ?

      • :O
        Te rog mult , pune recenzia cat mai curand , colectia e asa geniala incat cred ca as fi in stare sa o citesc pe toata weekend ul asta fara sa imi dau seama . Oricum imi placea si inca imi place mitologia greceasca la nebunie ( colegii imi spun Eros😉 ) , dar lumea lui Percy bate cu mult legendele cand oamenii din Elada credeau ca animalele din padure cresc baieti si fete ( multe legende stupide se bazeaza pe ideea asta ) poate ca de asta au migrat zeii in America . Nu prea am prins descrierea lui Ares ( cum adica sa aiba in locul ochilor flacari , tu iti poti imagina asa ceva ? Eu personal nu ) .
        TE ROG spune mi ca ai inceput The last olympian sau ca este deja in masina curierului , am nevoie sa aflu mai multe pt. ca m am indragostit iremediabil de cartile astea .

      • Deocamdata nu pentru ca astept un boxset cu toate cartile in engleza pe care mi l-am comandat. apropo, in august rick riordan va lansa o carte unde reinterpreteaza legendele zeilor( fiecare in parte!!!) se numeste Greek Gods. o doamne abia astept!!

      • Si eu , cu Percy Jackson mi am amintit ce pasiune facusem pentru legendele olimpului si pentru genul fantasy in general ( cartea are o esenta puternica de Harry Potter ) , daca Rick Riordan se apuca sa reinventeze legendele Olimpului , fiecare in parte , atunci inramez cartea si o pun deasupra viitoarei mele biblioteci ( cea de acum s-a cam aglomerat ) .
        Doamne , ce poveste o fi reinventat pentru Afrodita si copii ei ( daca as alege al carui zeu sa apartin , fara indoiala as alege o pe Afrodita ) .
        Tu daca ai fi semizeu cine ai vrea sa fie parintele tau ?

      • Hai un mic efort , la Artemis nu poti fi ( nu au aparut in casa ei copii pe prcurs , nu , ar fi urat ?) , probabil nici la Hera nu poti fi , la Ares in nici un caz , la Hermes este prea comun si .. sunt cam multi hoti acolo🙂 . Intrebarea asta i am pus o si surorii mele si ea vrea sa fie in casa Atenei😉 .

Leave a Reply

