Impresii Bookfest 2014

Anul asta a fost al treilea an consecutiv in care am fost la Bookfest si as putea sa spun ca a fost cel mai ok. Un prim lucru pe care l-am observat a fost ca imbulzeala nu mai era asa mare, mai ales la editura Leda unde odata era bataie, iar acum era pustiu. Ce sa insemne asta, ca numarul cititorilor a scazut?

    Organizarea a fost foarte ok, fiecare editura avand standul ei foarte bine delimitat, frumos decorat, numai lume draguta, o atmosfera extraordinar de placuta. Pana aici este totul roz, dar anul asta am observat si doua aspecte negative. Unul ar fi faptul ca mi se pare complet fara de folos sa vi la un targ unde preturile cartilor sunt mai mari decat pe site-ul elefant.ro. O carte pe care o iei de la targ cu 30 de lei, pe elefant este 18. Putin aiurea,nu? Daca tot participi la un targ, adu cartile la un pret convenabil.

   Un alt aspect negativ a fost faptul ca unele edituri nu erau foarte bine aprovizionate, ceea ce a fost ciudat pentru ca am fost devreme (deci nu puteau spune ca s-au vandut). Am fost acolo cautand anumite carti si exact pe acelea nu le-am gasit. 

   Totusi, am reusit sa-mi iau niste carti extraordinare la niste preturi foarte bune, dar asta pentru ca eu cunosc piata si cartile in general foarte bine. Ma voi duce si la anul chiar daca o sa fiu in mijlocul pregatirii pentru BAC, pentru ca Bookfest este o oportunitate grozava sa intrii in contact cu persoane cu care impartasesti aceasta placere a cititului.

    Voi ati fost la Bookfest? Cum vi sa parut?

 

9 thoughts on “Impresii Bookfest 2014

  1. A fost okay, in mod clar mult mai bine ca anu’ trecut. Ai dreptate, era super pustiu la standul Leda. Asta se intampla daca vii cu aceleasi carti la Bookfest ani la rand…
    Editura Trei a fost pe val, si am vazut ca si editura Art prinde aripi anul asta, numai titluri bune au scos in ultima perioada. Dar pentru mine Okian a fost heaven-ul :3

  2. Pentru mine a fost prima dată când am participat la un târg de carte, deci nu am cum să compar, dar mi’a plăcut al naibii de mult. Am fost sâmbătă pe la ora 12; atunci când am intrat mi’am dorit să mă pot diviza în mai multe bucăţi şi fiecare să se ducă la o editură anume. Sunt foarte fericită că, printre altele, mi’am cumpărat seria Instrumente Mortale(toate cele 4 volume apărute la noi) la un preţ la care nici nu visam. Cu siguranţă, de acum o să merg la Bookfest în fiecare an.

  3. Ce bine nu sunt singura care a observat diferenta dintre preturile de pe elefant si cele de la Bookfest :)) Din cauza asta nici nu mi-am cumparat multe carti ,nu are rost sa dai atatia bani cand le gasesti online la jumatate de pret.Ce mi s-a parut ca am gasit mai ieftin a fost “Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children” pe care mi-am si cumparat-o😀 chiar daca era o diferenta doar de 4-5 lei tot nu m-am putut abtine. :)) Atmosfera a fost placuta in rest.Si eu m-am intrebat ce s-a intamplat cu editura Leda ca doar m-am plimbat pe acolo de 3 ori.Sper ca la anul sa se gandeasca si ei sa faca reduceri pe bune,nu sa spuna ca au reducere de 70% si cand colo au aceleasi preturi ca si pe site-urile editurilor.Vom vedea ce va fi si la anul!🙂

  4. Eu de prin 2009 merg la orice târg de carte – indiferent dacă-mi cumpăr ceva sau nu, dar îmi place atmosfera asta, cititori peste tot, de multe ori m-am întâlnit cu bloggeri și câteodată prinzi oferte chiar bune. Cred că problema la Leda a fost că nu au mai scos multe titluri în ultimul timp. Eu am fost la Leda și mă uitam… nu aveam ce să cumpăr :)) Mare parte le aveam deja.
    Faza cu reducerile, ideea e că Elefant a vrut să facă concurență, având în vedere că e târg de carte, lumea a strâns bani sau face rost de bani pentru târg și așa ăștia au prins oportunitatea și trebuia să ofere ceva care să atragă mai mult decât ofertele de la Bookfest. Dar dacă ești cu băgare de seamă prinzi reduceri bune și la Bookfest (de ex, mi-am luat Orașul Îngerilor Căzuți cu 10 lei – pentru că avea un mic defect).
    Mda și eu am observat lipsa de aprovizionare… Dar pe mine m-a ajutat asta, având în vedere că trebuia să aleg 3 cărți din 6, dar la târg lipsea una.. Deci alegerea mi-a fost mai ușoară.

  5. Nu am fost niciodata la bookfest, dar as fi mai mult decat incantata sa merg candva. Am auzit multe persoane care au spus ca nu prea au fost reduceri, cu toate ca editura Trei chiar a fost pe val. Eu mi-am luat de pe elefant, daca tot nu am participat la bookfest, cartile De 19 ori Katherine si Alegerea😉

  6. Ma intereseaza si pe mine trei carti, va rog sa-mi spuneti daca le-ati vazut, in romana, binenteles: Allegiant si vol. trei de la Captiv in labirint (Maze runner) si Uratii. Multumesc!

Leave a Reply

