Recenzie Film: Godzilla

Am mers ieri in AFI Palace Cotroceni( un mall din Bucuresti pentru necunoscatori) unde am stat de la ora 14:00 pana aproape de ora 21:00. Nu credeam ca rezist atata timp in mall, dar am facut-o si pe asta. Motivul principal pentru care am fost acolo a fost ca sa-mi iau haine si sa petrec catvea ore in Carturesti impreuna cu o prietena foarte buna. Libraria Carturesti din acel mall este magnifica, este plina cu muzica si carti straine cum nu vezi nicaieri altundeva in Romania. M-am abtinut cu greu sa nu iau carti cu banii de haine. In jur de ora 17:00 am fost la Godzilla, film de la care aveam oarecum asteptari, dar nu prea mari pentru ca l-am ales cumva random. Mi-a adus intr-o oarecare masura aminte de cand am fost la War World Z pentru ca m-a tinut intr-un suspans continuu.

Povestea este putin trasa de par si trebuie sa accepti inca de la inceputul filmului ca totul este high-fiction si pur si simplu sa-ti inchizi mintea si sa te uiti la film. Nu-ti pune intrebari de genul “Cum e posibil asa ceva?”, nici nu spune “Da,sigur…” pentru ca atunci nu mai are nici un farmec. Daca ma ascultati si mergeti sa vedeti filmul si adoptati si atitudinea potrivita, o sa adorati acest film. Mi-a placut extrem de mult din punct de vedere al actiunii si al efectelor speciale.

Si stiu ca mi-a placut pentru ca la sfarsit am ramas cu acel gol in stomac, cel cu care raman mereu atunci cand vad un film care adopta un subiect legat de sfarsitul lumii. Va las mai jos trailer-ul si poate mergeti sa-l vedeti, sau astetati pana apare pe net. Chiar merita vazut si nu e nici de groaza.