Game of Thrones

   Inspirat din celebra serie de romane Cântec de gheață și foc de George R.R. Martin, serialul de aventuri Urzeala Tronurilor se învârte în jurul Tronului de Fier și al celor șapte familii, printre care proeminente, Stark, Lannister, și Baratheon, pentru Westeros. Robert Baratheon, rege al ținutului Westeroes îi propune vechiului său prieten, Eddard Stark, să-i fie sfetnic în problemele cele mai delicate. Eddard, suspectând că predecesorul său a fost asasinat acceptă această provocare tocmai pentru a putea să-i investigheze moartea. Familia Lannister, pe de altă parte, dorește tronul și nu se sfiiește de la nimic pentru a-l obține. De cealaltă perta a mării, Viserys și Daenerys Targaryen sunt ultimii din stirpea lui Aegon cel Nebun, ucis de Robert.

     Foarte multi oameni mi-au recomandat acest serial de vreo 2 ani incontinuu, dar niciodata nu m-a atras in mod special. Vi ce ziceti? Merita vazut?

4 thoughts on “Game of Thrones

  1. E serialul meu preferat făcut după cărțile mele preferate, deci mie mi se pare cel mai fain din lume, daaaaar nu ți l-aș recomanda dacă ești genul de persoana puțin mai sensibilă. E un serial destul de violent și cu destule scene explicite de sex. În plus, e și destul de complex, sunt multe personaje mici la început care ajung destul de importante, așa că dacă nu ești atent, riști să te trezești 2 sezane mai târziu întrebând cine e X. Dacă toate astea nu te-au descurajat, atunci uite-te la primul episod. Dacă e un serial pentru tine, o să te prindă după prima oră. Dacă nu… nu.

  2. Merita vazut, este unul dintre cele mai bune seriale pe care le poti gasi la ora actual. Acum depinde daca iti plac luptele sangeroase si alte lucruri care se mai regasesc prin serial. Este un serial de nota 10 la fel si cartile!

  3. Am incercat eu si nu m-a prins deloc…nu mai incerc vreodata sa il mai vad….eu nu ti-l mai recomand, si eu am fost curioasa ca tine si m-a dezamagit, depinde…fiecare cu gusturile lui.

Leave a Reply

