Recomandare film: #Selfie

    Aseara am mers la film cu gandul sa vad The Amazing Spiderman 2, dar am sfarsit prin a merge la acest film romanesc numit #Selfie. Nu ma asteptam la cine stie  ce, dar totusi am stiut inca de cand am vazut trailer-ul ca este ceva diferit de ce s-a facut pana acum in Romania. Sincer sa fiu, filmul romanesc a fost adus la cu totul alt nivel cu aceasta productie, chiar mi-as dori sa vad mult mai des filme de genul pentru ca mi-a placut foarte mult. 

   Subiectul pare banal: trei adolescente pleaca la mare cu 2 zile inainte de BAC si un milion de chestii se intampla. Credeti-ma ca merita banii, merita sa mergeti sa-l vedeti, sau sa-l cautati pe net ( nu stiu cand il gasiti, pentru ca abia ieri a aparut in cinematografe). Actorii au fost si foarte buni si mai putini buni (vreo 2-3 parca au fost alesi aiurea), dar cei foarte buni au recompensat din plin. Filmul asta m-a facut sa rad, mi-a oferit si o morala la sfarsit, a fost mai mult decat bun.

    Sincer, m-a facut sa ma entuziasmez foarte mult pentru vara si abia astept sa-l revad peste cateva luni. Ne vedem sambata viitoare cu o noua recomandare de film, but first, let me take a selfie!=))

3 thoughts on “Recomandare film: #Selfie

  1. But first , let me take a selfie , dumnezeule cat urasc fraza asta , am auzit de 10 ori selfie azi , nu se mai opreste !!!
    Mersi de recomandare , mai degraba puneai recenzie la Amazing Spiderman 2 , dar … pana la urma daca si asta e bun si e mai divergent decat celelalte filme romanesti , presupun ca trebuie sa ii acord o sansa .

  2. Este invazie de selfie, peste tot aud numai acest cuvant….sincer nu ma atrage filmul, nu cred ca o sa il vizionez vreodata.

Leave a Reply

