Eurovision

    Concursul Muzical Eurovision este o competiție anuală desfășurată între multe dintre țările care sunt membre active ale Uniunii Europene de Radio-Televiziune.

    Fiecare țară participantă înscrie un cântec pentru a fi interpretat în direct la televizor și la radio, după care acordă voturi cântecelor celorlalte țări pentru a se determina cea mai apreciată melodie participantă. Concursul a fost transmis în fiecare an de la inaugurarea sa în 1956 și este unul dintre cele mai longevive programe de televiziune din lume. De asemenea, este unul dintre cele mai vizionate evenimente non-sportive din lume, cifrele de audiență fiind estimate în ultimii ani la valori între 100 și 600 de milioane de telespectatori la nivel internațional.

     Eu ma uit in fiecare an la Eurovision din 2006 si nici anul acesta nu il voi pierde. Defapt voi merge maine seara la o intalnire a fanilor Eurovision din Bucuresti. Voi urmariti Eurovision? De cand? Ce parere aveti de melodia Romaniei de anul acesta?

 

3 thoughts on “Eurovision

  1. Melodia de anul acesta nu mă prea încântă, trebuie să recunosc. Adică, îmi place vocea Paulei şi îmi place cum cântă cu Ovi, dar melodia nu mi se pare una strălucită.
    Apropo, a apărut The Titan’s Curse la clubul de lectură la Editura Arthur! Are o copertă… mda. Şi tot luna asta a apărut The Red Pyramid! Am început să urlu şi să sar prin clasă (fangirling, as usual) şi colegii mei se uitau ciudat la mine şi râdeau. Bine, eram în pauză, că dacă am fi fost în oră aş fi sărit în scaun doar🙂 M-am agitat atât de tare, încât aproape că mi s-a făcut rău :))

  2. Urmaresc Eurovision din cls a IV a:-) , deci de vreo 13 ani:D, anul acesta e primul an in care nu l-am vazut fiindca am fost la o nunta, insa dupa ce am aflat ieri castigatorul, ii multumesc lui Dumnezeu ca nu m-am uitat, si ma opresc aici.:I

Leave a Reply

