Autori care au influentat generatia noastra

    Exista in acest univers oameni care traiesc pe langa noi, care fac cumparaturile unde le facem si noi, care merg la acelasi localuri ca noi, care fac mai tot ce facem noi, doar ca ei intampina societatea sub numele de “autori”, si nu numai ca o intampina, ci o si schimba. Aceste persoane joaca un rol foarte important in viata noastra ( a noastra a cititorilor inraiti), pentru ca, in ciuda faptului ca nu toti ne dam seama, ei ne influenteaza decizile si actiunile din viata de zi cu zi.

   O sa enumar mai jos cativa autori care m-au influentat pe mine personal, dar si autori care au influentat intreaga lume.

  • J.K.Rowling
  • Stephan King
  • John Green
  • Dan Brown
  • Suzanne Collins
  • J.R.R.Tolkein
  • Stephenie Meyer
  • Veronica Roth

    Ce autori ti-au schimbat tie perspectivele si ce autori crezi ca au schimbat lumea?

P.S: Cei de mai sus sunt doar cativa la care m-am gandit eu pe loc. Astept si parerile voastre!

4 thoughts on “Autori care au influentat generatia noastra

  1. Divergent este o carte antrenanta si frumoasa, dar nu vad cum ar putea Veronica Roth sa ne influenteze pe noi ca oameni. Ca cititori, da (daca la asta te referi).
    In general, as adauga si George Orwell, desi el este un autor care nu este citit destul de mult (incearca Ferma Animalelor, AIA e o carte care iti va influenta viata si perspectiva ta asupra politicii si firii umane).

    • Pai veronica roth te invata o multime de lucruri frumoasa.poti sa fi si altruist si curajos si sincer si prietenos si inteligent si nu e nevoie sa te lasi influentat, ci trebuie sa fi tu insati!

      • G si eu iti recomand Ferma animalelor:-) .
        Din lista ta JKRowling, Stephenie Meyer, Tolkien, Dan Brown si Suzanne Collins fiindca ma apucasem mai demult sa citesc jumatate din primul volum, in curand o sa ma apuc sa citesc seria

  2. Mă uitam la lista pe care ai făcut-o și mă întrebam ce fel de cititoare sunt eu, când eu nu am citit nici un autor din lista aia.
    Mă rog, mie mi se pare că este foarte nepopular Jerry Spinelli, care practic, cu a lui Copila Stea, dă peste cap toate stereotipurile cărților pentru adolescenți. Mi se pare că ăsta e un autor care te influențează, pentru ca ai lucruri de învățat de la el.
    Și eu o să-l zic și pe Paulo Coehlo, pentru că promovează un mesaj pozitiv și inspirațional prin ceea ce scrie.
    Și pe mine personal m-a schimbat mult și Haruki Murakami, m-a făcut să-mi iau la rost întreaga existență.

Leave a Reply

