Recomandare Film: Mean Girls

Probabil toata lumea a vazut filmul acesta, care chiar ieri a implinit 10 ani, dar eu vreau sa fiu sigur ca nimeni nu l-a ratat asa ca astazi o sa scriu despre el. Mean Girls este unul dintre filmele mele preferate ever, fiind totodata si unul dintre cele mai amuzante. Chiar daca lumea nu o mai suporta pe Lindsay Lohan dupa tot ce a facut, eu inca o sustin si o consider una dintre cele mai talentate actrite a generatiei ei. O multime de oameni super talentati gasim acest film printre care Rachel McAdams si Tina Fey, fiecare personaj fiind super amuzant in felul sau. 

   Daca cumva nu ati vazut filmul asta pana acum, nu stiu ce mai asteptati. Este unul dintre cele mai bune si amuzante filme din istorie, chiar daca pare un film pentru fetite, va spun sigur ca NU ESTE!

Replica favorita: If you’re from Africa, why are you white?=))

2 thoughts on “Recomandare Film: Mean Girls

  1. Iubesc filmul acesta! Totuși, îmi pare rău când aud de Lindsay Lohan. Îmi plac mult filmele în care joacă.

Leave a Reply

