10 carti care m-au influentat

   In ultimii 3 ani am citit mai multe carti decat pot sa-mi aduc aminte, numarul acestora fiind de ordinul sutelor, dar numai cateva dintre ele si-au pus amprenta asupra mea si m-au facut sa reflectez la diferitele aspecte ale vietii. Am citit multe carti care mi-au placut si am ramas cu ele in minte, dar care nu m-au influentat intr-un mod special, cum ar fi cartile care imi ofera foarte multe informatii (le apreciez pentru ca ma ajuta sa-mi dezvolt cultura generala, dar din punct de vedere emotional nu intervin). Nu ma intelegi gresit, cartile care nu mi-au placut sunt foarte putine, dar in acest articol o sa enumar 10 carti/serii care cu adevarat m-au schimbat.

  1. Seria Harry Potter de J.K.Rowling
  2. Seria Pretty Little Liars de Sara Shepard
  3. Seria Twilight de Stephanie Meyer
  4. Seria Divergent de Veronica Roth
  5. Seria Hunger Games de Suzanne Collins
  6. Hotul de carti de Markus Zusak
  7. Cele 13 motive de Jay Asher
  8. The Perks of Being a Wallflower de Stephan Chbosky
  9. Looking for Alaska de John Green 
  10. Seria Captiv in Labirint de James Dashner

     Toate acestea serii m-au influentat in moduri diferite. Harry Potter reprezinta si acum mare parte din mine, fiind primele carti citite de mine, si ramanand si in ziua de azi preferatele mele. Pretty Little Liars sunt cartile care m-au facut sa incep sa citesc serios, in urma cu 3 ani. Probabil din punct de vedere emotional cel mai mult m-au influentat 6,7,8 si 9 dar nici restul nu se lasa mai prejos. Desigur ca mai sunt multe de mentionat (Seria Instrumente Mortale, Percy Jackson, De veghe in lanul de secara si mai nou, The Bone Season aparuta la noi la Curte Veche, etc.).

    Care sunt cartile care v-au schimbat voua perspectiva? Care sunt cartile care v-au schimbat pe voi?

 

8 thoughts on “10 carti care m-au influentat

  1. Cartea „Cele 13 motive” mi-a plăcut foarte mult și mie, este emoționantă, iar sfârșitul te face să îți dorești să fii un om mai bun. Mă bucur că am citit această carte.

    Cât despre „Jurnalul adolescentului timid” … tind să cred că nu am înțeles-o prea bine căci nu m-a impresionat.

    Felicitări pentru postare!🙂

  2. 1. Seria „Twilight” de Stephanie Meyer (cu ea am început eu să citesc)
    2. Seria „Academia Vampirilor” de Richelle Mead (mi-a schimbat radical modul de gândire, m-a făcut să vreau să mă lupt)
    3. Seria „Divergent” de Veronica Roth (mi-a schimbat complet modul de gândire și m-a facăt să vreau să sar din trenuri🙂 și să arunc cu cuțite🙂 )
    4. „Sub Aceeași Stea” de John Green (m-a emoționat enorm)
    5. „Îngerul Nopții” de Becca Fitzpatrick (de când am citi-o îmi plac cărțile cu bad boys🙂 )
    6. Seria „The Covenant” de Jennifer L. Armentrout (de atunci J.L. Armentrout a devenit autoarea mea preferată)
    7. „Losing It” de Cora Carmack (m-a făcut să citesc alt gen de cărți)
    8. Seria „Instrumente Mortale” de Cassandra Clare (prima serie complexă și excelent scrisă cu accente istorice ce au fost perfect conturate)
    9. „Fericirea Începe Azi” de Jamie McGuire (a rămas în sufletul meu)
    10. „E Ușor să te Iubesc” de Tammara Webber (o carte care prin simplitatea ei m-a făcut să o apreciez enorm)
    Și bineînțeles, toate cărțile pe care le-am citit m-au afectat într-un fel🙂

  3. Harry Potter:X, La rascruce de vanturi, Pe aripile vantului, Amurg, 12 ani de sclavie, Eu si Marey, Magazinul de sinucideri, Gradina uitata, Apa pentru elefanti, Seria Melania Lupu:-) .

Leave a Reply

