In my mailbox #51

10302545_656426041108386_1432150370656082841_n

10258548_656426094441714_7542123753358234229_n

   Ma bucur ca am reusit sa imi completez (aproape) colectia de carti ale lui Dan Brown. Acum trebuie sa-mi mai cumpar Fortareata Digitala si gata! Nu-mi vine sa cred ce calitate au Inferno si Simbolul pierdut, sunt absolut superbe. Da, da stiu ca zic mereu ca nu ma omor dupa cartile de dragoste, dar o prietena m-a sfatuit sa citesc cartea asta (Ana si sarutul frantuzesc) si sper sa-mi placa. Cine stie, poate o sa inceapa sa-mi placa cartile de dragoste. Voi ce ati mai achizitionat? Haideti…stiu ca nu v-ati abtinut!=))

12 thoughts on “In my mailbox #51

  1. Ingerul mecanic , Printul mecanic , Orasul Ingerilor Cazuti , toata colectia Hunger Games si Divergent ( tie-in ) . Dragut , nu ?😀
    Care spui ca imi va placea mai tare ?

      • Am auzit pareri f bune si despre Dispozitive Infernale , multi ziceau ca trilogia face parte din colectiile lor preferate din totdeauna , nu ca la Hunger Games ar fi altfel , si Divergent … e probabil cea mai populara carte dupa HP , deci trebuie sa aiba ceva , nu a ajuns in topurile topurilor pt ca e o carte oarecare .

  2. Aaa pai am primit la schimb foarte multe dar nu am timp sa le enumar, cert e ca pe cele mai importante ti le-am mentionat in alte comentarii. Tot nu pot sa cred ca citesti carti de dragoste:-)🙂 . Si mie imi place calitatea cartii Inferno, eu pe Simbolul pierdut o am altfel, in format exact ca ingeri si demoni, codul lui da vinci, fortareata digitala si conspiratia. Eu sunt curioasa daca iti va placea Conspiratia, mie mi-a placut foarte mult, aaaa si sa vezi cat de diferit e scris Inferno fata de restul cu Robert Langdon din serie, oricum este superba cu muuuuulta actiune si suspans, Robert se trezeste amnezic intr-un spital:D si cu aceasta precizare sper ca te-am facut curios. Cand intri prin librarii sa cauti Colectionarul de istre de Elizabeth Kostova, ti-o recomand.

Leave a Reply

