Statistici

    Hmmm. Au trecut aproape 2 ani de cand am inceput acest blog. Am construit multe impreuna, am avut conversatii cu autori mari, am primit carti extraordinare(foarte multe), mi-am facut multi prieteni, v-am daruit si voua o gramada de carti, am avut si ajutor o perioada, am cladit in fiecare zi si am ajuns la niste numere extraordinare. Si pentru ca am ajuns la un alt nivel, tot ceea ce pot sa fac este sa incerc sa il ating pe urmatorul. Asa ca am cateva intrebari pentru voi, la care as dori sa-mi raspundeti sincer:

  • Cate dintre articolele saptamanale va plac? Pe cate dintre ele le cititi?
  • Cat de des accesati blogul?
  • Care sunt articolele voastre preferate? Ce ati vrea sa vedeti mai des?
  • Ce parere aveti despre faptul ca muzica si filmele sunt promovate pe acest blog in aceasi masura cu cartile?

   Va multumesc!

-G

 

 

12 thoughts on “Statistici

  1. Felicitări!🙂 Acces de cele mai multe ori postările „In my mailbox” și recenziile cărților care mă interesează. Mă încântă și postările despre cântăreți și albumele lor, dar și despre filme.

  2. Felicitari pentru blog!
    Eu le citesc pe toate
    Aproape zilnic
    Imi plac articolele in care iti expui opiniile sincere cu privire la diverse subiecte de interes general
    Mi-ar placea sa vad ca vorbesti despre orie fel de subiecte, gen: ce tip de mancare consumati? Ce joburi va plac? Ce tabieturi aveti? Va place sportul? Etc etc etc:-)🙂 bineinteles ceva care sa te intereseze si pe tine
    Sunt de acord, sa iti spun sincer nu l-as mai urmari cu interes daca ai posta numai recenzi…imi plac blogurile diversificate.
    Tine-o sau tineti-o tot asa:D( nu stiu daca Alexandra mai posteaza pe blog)

  3. Sunt saptamanale ? Pe bune ? 😂
    Habar nu aveam 😂
    Pai le citesc pe toate , toate , îmi plac cel mai tare recenziile (de orice fel , din orice domeniu ) și my mailbox și News .
    În fiecare zi îl accesez , e printre cele mai tari pe care le am văzut .
    Pffff , e o chestie supertare , un blog Cum ar trebui sa fie toate , îmi place la culme .

    Și felicitări !🎉🎉🎂🎁🎈

  4. Blogul acesta a fost și va rămâne unul dintre preferatele mele🙂 Din păcate nu am mai lăsat niciun comentariu de foarte mult timp😦 Mi se pare foarte grozav faptul că muzica este promovată în aceeași măsură cu cărțile. Cărțile îți dezvoltă imaginația, iar muzica te ajută să o obții. Sper să o ții tot așa în continuare și felicitări pentru cei 400 de urmăritori😉

Leave a Reply

