The Disney World

 Inca de cand eram copii am urmarit fascinati desenele Disney, ba la televizor, ba la cinema cu parintii de mana. Cert este ca ne faceau fericiti chiar daca nu le intelegeam noi in totalitate. Daca esti ca mine, si in ziua de azi cand ai aproape 18 ani (mai mult sau mai putin), magia Disney inca te face sa zambesti. De dimineata am urmarit filmul Frozen de care toti am auzit si mi-a placut extraordinar de mult, m-a facut sa-mi aduc aminte de vremurile trecute.

   Filmul meu preferat de la Disney este Finding Nemo. L-as putea urmari de un milion de ori si tot nu m-as plictisi. Imi pare bine sa vad ca cei de la Disney nu si-au pierdut indemanarea si au reusit sa faca si in 2013 un film extraordinar. Chiar va recomand Frozen! Voi ce ziceti? Ati crescut altaturi de Disney? Care este filmul vostru preferat?

-G

3 thoughts on “The Disney World

  1. Uhm, cred că am fost mai mult cu Dreamworks de-a lungul timpului, însă filmul meu preferat de la Disney este „Beauty and the Beast”, yay for princesses.

  2. Am crescut cu filmele Disney, sunt minunate, nu pot sa spun ca am unul preferat, toate sunt geniale, ne ajuta sa ne detasam cateva minute din aceasta lume, cateva care imi vin in minte si mi-au placut: Hotel Transylvania-vazut recent pe care ti-l recomand o sa razi copios, Ice Age, Madagascar, Anastasia, Aladdin, Micuta sirena, Regele leu, Pocahontas, Brother bear, Pisicile aristrocrate, Pinocchio, Doamna si vagabondul, Dumbo, Cenusareasa, Alice in tara minunilor, 101 dalmatieni, Bambi, Happy feet, Puss in boots, Cartea junglei, Spirit Stallion of Cirmarrion, Sleeping beauty, Kung Fu panda, Cars, Open season, Beauty and the beast, Cocosatul de la Notre Dame, Tarzan, Printesa si broscoiul, Sammy’s adventures, Alba ca zapada, Pinocchio, Peter Pan, Finding Nemo, Bee movie, Shrek, Horton hears a who, Coraline, Surf’s up, Toystory etc etc:-)🙂
    Mi-ai dat o idee, o sa imi fac un obicei din a viziona in fiecare saptamana cel putin o animatie disney, si eu vreau sa vad Frozen, si altele noi, si sa revad si din cele vechi, eu cred ca indiferent ce varsta am avea un suflet de copil avem toti in noi. Eu am 11 pe un picior:-)

Leave a Reply

