Tu crezi in paranormal?

   Cred ca ne-am confruntat cu totii in viata noastra (pentru unii abia la inceputuri) cu aceasta intrebare. Tu crezi in paranormal? Crezi intr-o forta superioara noua care nu poate fii demonstrata din punct de vedere stiintific? Unii cred, unii spun ca sunt abureli pentru a speria copiii mici, dar oare vom stii vreodata adevarul?

   Poate unii dintre voi chiar au avut experiente de genul. Nimic iesit din comun, ci pur si simplu chestii ciudate care ai impresia ca ti se intampla. Mie de exemplu mi se pare uneori ca cineva se uita la mine (stiu, e groaznic), sau mi se pare ca va umbre si chestii. Nu stiu ce sa zic, pentru ca am citit multe carti, am vazut multe filme de groaza si am o imaginatie destul de bogata. Am auzit tot felul de povesti, din familie, de la prieteni si eram curios sa va intreb care este parere voastra legata de acest subiect, care din punctul meu este foarte interesant. Ati experimentat vreodata ceva de genul? Credeti ca am innebunit de tot?

-G

8 thoughts on “Tu crezi in paranormal?

  1. Desi nu am experimentat pana acum chestii iesite din comun, cred totusi in chestii paranormale. Poate mi-a placut prea mult documentarul difuzat de Discovery, Haunted…nu stiu daca il stii. Cert este ca eu cred in paranormal si ca exista lucruri mai presus de intelegerea noastra!

  2. Nu, nu ai înebunit de tot. Eu CRED în paranormal, deoarece, noi, oamenii, nu putem explica totul, și atunci când ceva nu poate fi explicat, gata, nu există și cei care cred sunt nebuni. Cred în extratereștrii deoarece ar fi egoist din partea mea să cred că numai noi, dintre atâtea galaxii existente în universul acesta infinit suntem ființe vi, doamne, ce prostie. Exista și ceva ce nu putem vedea, ceva ce nu putem explica, dar și noi facem parte din acel ceva, pentru că, de acolo am venit. Da, bine, explicație biologică e credibilă, dar cum s-a format acea celulă? Cum s-a format planeta? Printr-o explozie sau cu ajutorul unei baghete magice în care cineva a zis „Hocus-Pocus!”? Nimeni nu știe răspunsul, toate sunt doar prsupuneri, dar majoritatea neagă existența a ceva „Fantasy”, dar eu nu neg. Pentru că aș fi o egoistă.
    Nu m-am putut abține să nu scriu toată filozofia asta :))

  3. Eu cred în orice. Până nu mi s-a demonstrat că NU există, eu cred. De ce nu? Până la urmă, cu ce mă mă deranjează să cred? Scap de o frustrare așa. Cei ce nu cred tind să se ia de cei care cred și mi se pare stupid. Atâta timp cât tu nu ai de a face cu astfel de fenomene (slavă Domnului), de ce să te cerți cu cel de lângă tine? Lasă lucrurile așa cum sunt și lasă omul să creadă în ce vrea.
    Nu am experimentat, sincer nici nu-mi doresc, dar nici nu scot problema din discuție. Să zicem că poate și copilăria de uitat la filme și documentare despre fantome și demoni m-au format așa, însă cred în asta.

  4. Stai linistit, si eu cred, si sa stii ca faptul ca citesti mult si ai o imaginatie bogata, toate aceste lucruri sporesc efectul.

  5. Dacă tu ai înnebunit , eu sunt demult internat în azil .
    Deci da și eu cred în chestii creepy , horror, paranormal , thriller , a și chestia aia care exista și nu poate fi explicata o numesc Dumnezeu😉
    Eu de câte ori am avut senzația ca că cineva privește din umbra , șoptește, nici nu știi ce groaza trăiesc când e pana de curent .
    Și eu văd chipuri , umbre la lumina slaba (felinare) , puteam sa jur ca un ciudat înalt ne urmarea pe mine și alți 3 prieteni când mergeam spre seara acasă la unul din ei .
    Toată copilăria am fost terorizat de scooby-doo cu castelele alea , sicrie , furtuni , oameni dispăruți ca acum sa fiu terorizat de un film :”28 de zile mai târziu ” , film mai de groaza ca ăla nu mi-a fost dat sa văd încă😦

  6. Cei care spun ca nu exista asa ceva au o minte ingusta,ei se limiteaza doar la ceea ce este comun,la normal. Este imposibil ca in aceasta lume sa existe doar fiinte vii, umane,iar in aceasta infinita galaxie doar planeta noastra sa fie locuita.Cred ca minciuna asta monstruoasa a inexistentei “extraterestrilor” este o poveste pentru copilasi.
    Am auzit ca atunci cand te simti urmarit/privit,ingerul tau pazitor este alaturi de tine.Eu cred ca este cineva drag,care a murit;recent sau in urma cu cativa ani.
    Si eu ma simt urmarita,privita;cateodata simt cum cineva imi sufla in ureche sau simt o adiere rece in zona gatului-umarului.
    Insa,chestiile astea pot fi provocate de imaginatia noastra,dar eu refuz sa cred asta. Ar insemna ca multi sa aiba o imaginatie de necontenit.

Leave a Reply

