Lana Del Rey – West Coast

Down on the west coast , They got a saying…

Centrul universului meu, Lana Del Rey, cel mai talentat artist al momentului (din punctul meu de vedere) a lansat un nou single, primul de pe albumul Ultraviolence, in urma cu o ora. Deja sunt hipnotizat! Mi-a placut de la prima secunda si nu pot sa-mi gasesc cuvintele potrivite ca sa descriu admiratia pe care o am pentru aceasta persoana si cat de mult mi-as dori sa merg la un concert de-al ei.

     Succesul ei a inceput sa devina destul de rasunator, ajungand chiar sa fie cunoscuta si in Romania, si asta chiar ma bucura. Este adevarat ca a fost mereu cat se poate de comerciala, dar nu dau nici doi bani pe chestia asta pentru ca tot ce conteaza este mesajul pe care-l transmite. Daca vine cineva si ma trezeste la 5 dimineata cu o melodie de-a Lanei, cu siguranta o sa incep sa cant. 

    Pana cand apare videoclipul si intregul album, o sa ascult piesa asta non-stop. Va recomand sa o faceti si voi!

-G

9 thoughts on “Lana Del Rey – West Coast

Leave a Reply

