Allegiant – o carte, doua filme

  Probabil datorita succesului rasunator pe care Divergent l-a avut in box office, producatorii seriei s-au gandit sa imparta ultima carte in doua filme. Acest trend deja nu ne mai surprinde, dupa ce serii ca Harry Potter, Twilight si Hunger Games au avut acelasi sfarsit. Eu nu stiu ce sa zic, adica ma bucur ca vom avea parte mai multi ani de aceste filme extraordinare, pentru ca m-am despartit cu greu de carti, dar nu mi se pare ca cel de-al treilea volum are asa de multa actiune incat sa dureze 4-5 ore(doua filme).

   Voi ce parere aveti? Ati citit cartile? Ati vazut filmele?

-G

3 thoughts on “Allegiant – o carte, doua filme

  1. Nu , nu am citit dar mi-am comandat Divergent tie-in și Jocurile foamei ( trilogia) și trebuie sa îmi vina dintr-o clipa în alta❤

    • A , da ideea mi-a plăcut întotdeauna ( despartirea ultimei cărți în 2 ) , dar devine cam cliseica 😕 .

Leave a Reply

