Saptamana altfel. Gips. Timp de citit.

   Hei hei! Uite ca azi incepe din nou anuala Saptamana altfel, care din punctul meu de vedere chiar si-a pierdut rostul, dar ma rog. O sa va intreb pe voi ce faceti cu scoala voastra in saptamana altfel pentru ca eu nu fac nimic. De ce? Pentru ca am reusit sa fac o entorsa si sa-mi pun piciorul in gips. Asa ce de 2 zile stau incontinuu in pat si citesc si mor de plictiseala. Se presupunea ca saptamana ce urmeaza trebuia sa vedem filme la scoala, sa vizitam facultatea de medicina, sa mergem la teatru, sa facem un vulcan in laboratorul de chimie si multe alte chestii, iar in vacanta de dupa saptamana asta se presupunea ca merg cu prietenii mei peste tot si ne distram, dar nu, eu o sa stau unde sunt si acum (in pat) si o sa citesc.

   Incerc sa privesc partea plina a paharului: citesc mult si chiar imi place asta, dar am nevoie sa ies, simt ca ma sufoc aici! Au trecut doua zile si a inceput sa ma manance ceea ce-l face si mai enervant pe domnul gips. Si ati mai “vizionat” inca un episod din “Viata tragica a unui cititor, cu Geani”.

 P.S: Cat de ironica e poza de mai sus=))?

-G

3 thoughts on “Saptamana altfel. Gips. Timp de citit.

  1. Insanatosire grabnica si lectura placuta!
    Geani, mai jos las si eu o lista cu niste carti de care vreau sa scap, m-am saturat de young adult, fantasy, erotic etc vreau o reimprospatare asa ca le dau mai mult pe gratis:
    Trilogia Cincizeci de umbre 40 lei toate 3 adica mai putin de 15 lei volumul:D
    Seria Atractia 3 volume 30 de lei
    Febra neagra 10 lei si daca o cumpara cu Gradina placerilor lumesti 15 lei daca nu separat Gradina placerilor lumesti 5 lei.
    Pe strada Dublin 15 lei
    Fete stralucitoare 15 lei
    Borgia pacatele familiei 15 lei
    Parfum de femeie 7 lei pt cine a vazut Scent of a women
    Fiica pierduta a fericirii 5 lei si 2 lei daca este cumparata cu orice altceva
    Predestinati 10 lei cartonata
    Fericirea incepe azi 13 lei
    Sora cea mica de Raymond Chandler 10 lei cartonata
    Academia vampirilor vol 1 si 2 -5 lei
    Jurnalele vampirilor 1-4 si vol 7 15 lei
    Cand esti vrajitoare 10 lei
    Fascinatie de Ann Patchett de la Humanitas fiction 5 lei
    Labirintul de Kate Mosse 15 lei cartonata
    Vol 1-10 Vampirii Sudului 15 lei adica mai putin de 2 lei volumul:D
    Febra neagra 10 lei
    Amanda se marita, Minciuni din dragoste, Privilegiul, O calatorie sentimentala-Jurnalul pentru Eliza, Atingerea dragostei setul complet 25 lei
    Visuri implinite, si Cvartetul mireselor 4 volume de Nora Roberts 15 lei
    Seria Chimie perfecta 25 lei cartonata
    O zi de David Nicholls 15 lei
    Clopotele de Richard Harvell 15 lei
    Iubire Kate Cotugno 15 lei
    12 lei transportul, cine ia mai multe, fac reduceri, de exemplu carti de 15 lei, le las la 10 lei,
    Geani daca poti posta lista mea pe facebook sau oriunde altundeva mi-ar fi de mare ajutor..multumesc
    Cine vrea sa ma contacteze agnes14181@yahoo.com

  2. E usor sa te iubesc 15 lei
    Anna cu ochii verzi si Vanilie si ciocolata de Sveva Casati 25 lei pachetul

  3. Hei , sper sa te insanatosesti repede , nu vreau sa stau in fata monitorului si sa tastez despre cat de grozava a fost vacanta mea , stiu cat de naspa te-ai simti :))
    Saptamana asta frec menta , profesorii sunt implicati in activitati cu clasele de liceu , concursuri de gatit , scenete , proiecte , bataie pentru proiector … in fine e cam varza programul meu , azi ar fi trebuit sa discutam de homeopatie , sa facem informatica distractiva , sudoku , de unde ca noi am stat la calculator pe un joc stupid cu geografie , nu stiam o capitala/lac/mare/stat/vulcan–> Wikipedia , si am stat 2 ore numai pe jocul asta , dar am stat pe el mai mult ca avea animatii la sfarsit , ziceai ca eram copii de 6 ani :)) Ceilalti din clasa la fel , ori au jucat sah ( pe net , normal ) ori se uitau pe youtube , diriginta ( care e profa de info ) statea foarte confortabil in scaunul ei , in fata celor 2 monitoare , si cand te uitai mai atent la ea vedeai ca ii sare putin ochiul stang intr-o parte si statea comod cu o moaca din aia de “out of this world” si … cam asta a fost pe azi.
    Maine profa de romana ne aduce videoproiectorul sa vedem Hotul Fulgerului , ca majoritatea din clasa au citit cartea ( multumita clubului de lectura ) si mai discutam de vitamine ( A , B1,B2,B3,B6,B12 , C,K, ETC.)

Leave a Reply

