In my mailbox #50

1506478_645355298882127_3401121521510347945_n

1613944_645355315548792_8396932685428743574_n

 

   Pentru ca mi-am pus piciorul in gips, l-am pus pe tata sa se duca sa-mi ridice comanda de la sediul librariei Elefant, si s-a intors cu ce vedeti mai sus. Deja am terminat cartea de la editura Trei( a carei recenzie o voi posta in curand), si am intrat destul de bine in actiunea romanului “Ingeri si demoni”. Am de gand sa-mi cumpar cat de curand si celalalte doua carti a lui Dan Brown. Voi ce ati mai cumparat?

-G

 

16 thoughts on “In my mailbox #50

  1. Am adorat Conspiratia, vreau film:D, as vrea sa fie ecranizata, deci iti lipsesc Simbolul Pierdut, Fortareata digitala si Inferno! Eu pe Inferno l-am cumparat la reducere cand am prins blackfriday, dar e super.

  2. Nu am citit nimic de la Dan Brown, dar chiar vreau să merg la bibliotecă în perioada asta să împrumut Codul lui Da Vinci, am văzut filmul şi am rămas plăcut surprinsă.

      • G, a postat Bianca pe blog lista, ca sa nu o mai publici si tu, insa iti multumesc din suflet pentru intentia de a o publica si pt ajutor. Coletul ti l-am facut:-) astept jv7 si ti-l trimit:-)

      • Merci, eu ti-am spus ca sa nu te superi sa o vezi si pe un alt blog, trilogia Grey nu mai este valabila am vandut-o.

      • Ordinea celor cu Robert Langdon este urmatoarea Codul lui DaVinci, Ingeri si demoni, Simbolul pierdut si Inferno. Si celelalte doua Conspiratia si Fortareata digitala nu sunt cu Robert si nici nu au legatura intre ele. Nici ceke cu Robert nu au legatura, sunt romane independente, dar ordinea aparitiilor lor este aceasta. Ingeri si demoni este mult mai buna decat Codul lui DaVinci, iti sugerez sa vezi cele 2 ecranizari.

      • Nu este chiar o serie, dar exista 4 carti care au acelasi personaj principal.Nu se leaga intre ele dar eu te-as sfatui sa le citesti in ordine cronologica, ci anume Ingeri si demoni, Codul lui Da Vinci, Simbolul pierdut, Inferno.

      • 🙂🙂🙂 puteam sa jur ca Ingeri e aparuta dupa Cod:-) , m-au indus in eroare ecranizarile prima a fost Codul in 2006 si Ingeri in 2009, insa am dat acum search pe net si Ingeri e in 2000 si Codul in 2003.:-) ce eroare:-)

Leave a Reply

