BΔSTILLE – Pompeii

How I`m gonna be Δn optimist Δbout this?

   Acum mult timp v-am prezentat eu o piesa care apartine acestei trupe, piesa numita “Oblivion”. Inca de atunci sunt indragostit de muzica trupei BΔSTILLE si le ascult albumul mereu. Cel mai de succes single al lor, Pompeii a inceput sa prinda succes si in SUA, spun asta pentru ca trupa avea deja succes nebun in UK. Mi-ar placea mult sa aud muzica atat de buna si la noi la radio, dar pana atunci o sa o impartasesc cu voi. Ce parere aveti?

-G

One thought on “BΔSTILLE – Pompeii

  1. O stiuuuuuu, dar eu o stiu din reclama si mie imi place tare mult dar iti spun sincer nu stiam cine o interpreteaza. Super ritmata

Leave a Reply

