Recenzie Film: Noah

Va mai aduceti aminte acum ceva timp cand v-am prezentat trailerul acestui film? Ei bine, ieri am profitat de timpul liber si am fost cu prietenii sa vedem Noah. Am intrat cu asteptari mari in sala de cinema, si mi-a parut extrem de bine ca am iesit de acolo multumit, chiar daca nu cu zambetul pe buze. De ce zic asta? Pentru ca filmul asta m-a consumat din punct de vedere emotional.

N-am mai vazut de mult un film care sa aiba atat de multa tragedie. Intr-adevar a avut multa actiune si povestea sa bazat si pe evolutia psihologica a personajelor, dar drama a jucat un rol foarte important. La sfarsitul filmului cand s-a aprins lumina si ne-am ridicat dupa scaun, o prietena era umflata la ochi si avea ochii foarte mici si ma pregateam sa ma iau de ea ca a dormit tot filmul, cand defapt am aflat ca a plans o ora si ceva incontinuu. Bine acum nu va speriati, dar este important sa vezi si filme de genul.

Actorii au jucat exceptional, mai ales Russell Crowe, evident. Ma asteptam ca Emma sa joace foarte bine, dar a fost exceptionala, se vede ca a ajuns la o maturitate cinematografica, ca sa zicem asa. Nici Logan nu s-a descurcat rau, chiar a fost foarte bine construit ca personaj si l-a interpretat genial. Nici nu stiu ce sa mai zic, pentru ca toate aspectele legate de acest film m-au uimit.

Dupa ce am iesit de la film, film ce practic este despre apocalipsa, ne-am asezat la masa in mall si a inceput un cutremur. S-a cutremurat scaunul cu mine si m-am speriat groaznic. Pe bune acum, care sunt sansele sa se intample exact dupa ce am vazut filmul ala??? Anyway, dupa aceea ne-am plimbat prin frigul noptii si am ras mult, am uitat de tragedie, dar acum mi-am adus aminte si m-am gandit ca este bine sa scriu o recenzie ca sa-i indemn si pe altii sa mearga la acest film care este o adevarata capodopera cinematografica.

3 thoughts on “Recenzie Film: Noah

1. Super, de abea astept sa-l vad. Dupa ce ca ati fost la un film cu tema apocaliptica:-) ati simtit si cutremurul:-)🙂 . Eu nu l-am simtit, si nu sunt departe de Bucuresti, judetul Teleorman e aproape. Eu de obicei sunt ingrozita de cutremure si nu stiu de ce traiesc cu impresia ca asa o sa mor:D, si daca simt un cutremur nu mai dorm cateva zile la rand, sunt terorizata, de ce ma feresc nu o sa scap, faza e ca m-am amuzat cand am vazut la tv ca a fost si nu l-am simtit tocmai eu:-) .

2. Super! Trebuie si eu sa il vad ( neaparat! ) .Filozofule de a 11-a, nu te supara pe mine dar ai scris gresit “sa” in al 2-lea paragraf. :)))))
    Misto recenzie, dupa fiecare recenzie de pe blog sunt ” Mamă daca nu vad/citesc aia atunci voi muri de inima rea ” , dar cred ca la filmul asta chiar asa va fi daca nu il voi vedea curand, si eu l-am asteptat de ceva timp. Si eu am fost sambata la un film de groaza ” cosmar pe elm street ” sau ceva de genul, nu mi s-a parut de groaza, am facut caterinca cu prietenii de personaje tot filmul, si nu nu am deranjat pe nimeni ca si ceilalti faceau la fel: care radea, care aplauda, care statea pe telefon, care se sarutau, care se foiau, in fine mergem la Gravity saptamana asta in weekend. Tu l-ai vazut? Cum ti s-a parut?
    La faza cu “ma pregateam sa ma iau de ea” am pufnit in ras, ce-i cu nervii astia draga?