Recenzie: Orasul Ingerilor Cazuti de Cassandra Clare

Subiect

In sfârşit, vânătorii de umbre fac pace cu locuitorii din Lumea de Jos. Clary se antrenează să devină vânător de umbre şi să-şi folosească puterea unică. Mama ei se căsătoreşte cu iubirea vieţii sale. Şi, mai important decât orice, Clary poate spune despre Jace că este iubitul ei.

Dar…

Cineva ucide vânători de umbre, iscând tensiuni între vânătorii de umbre şi locuitorii din Lumea de Jos, ceea ce ar putea duce la un al doilea sângeros război. Simon, cel mai bun prieten al lui Clary, nu o poate ajuta – mama lui tocmai a aflat despre el că este vampir, iar Simon este nevoit să plece de acasă. Când Jace începe să se îndepărteze de Clary fără să-i explice acesteia de ce o face, tânăra se vede forţată să investigheze adâncurile unor mistere care, odată desluşite, îi revelează un coşmar cum nu se poate mai groaznic: ea însăşi a pus în mişcare un lanţ de evenimente în urma cărora i-ar putea pierde pe toţi cei pe care-i iubeşte.

Inclusiv pe Jace…

Nu stiu cati dintre voi stiu chestia asta, dar seria Instrumente Mortale, acum cativa ani, se presupunea ca are doar 3 volume. Dupa succesul pe care l-au inregistrat primele 3 volume, autoarea s-a decis sa scrie o continuare a seriei, un fel de Part 2 care are tot 3 volume. Asa ca prin intermediul acestei carti, incepem sa vorbim despre a doua parte a seriei ce ne-a deschis portile catre lumea vanatorilor de umbre. In continuare veti gasi spoilere in ceea ce priveste seria!

M-am intrebat de multe ori inainte sa incep aceasta carte, ce ar putea sa se intampla in continuare daca acum Valentine nu mai este si mereu mi-am spus ca ar fi total aiurea sa-l aduca inapoi din morti. Din fericire asta nu s-a intamplat, ci s-a intamplat ceva total neasteptat care m-a tinut cu sufletul la gura incontinuu. Pentru mine aceasta carte este genul de lectura pe care o citesc de la inceput pana la sfarsit fara oprire(poate cu pauze de toaleta, am zis POATE!),dar avand in vedere ca programul meu este mai incarcat ca niciodata, mi-a luat cateva zile. Povestea celui de-al patrulea volum nu m-a dezamagit deloc. Ba din contra, m-a facut sa astept cu nerabdare ceea ce va urma, si avand in vedere ca a trecut aproape un an, Leda ar trebui sa lanseze volumul 5 al seriei.

Un lucru pe care l-am realizat este ca imi pare extrem de rau ca primul film nu a avut succes, deoarece probabil nu o sa vedem niciodata filme facute dupa cartea a 3-a sau a 4-a. Trist, nu-i asa? Dar cine stie, poate al doilea film va fi un blockbuster si vom trai cu totii fericiti cu Clary si Jace si mai ales Simon. Oh, Simon! Sunt singurul care crede ca Simon este cel mai tare personaj? Este super de treaba, foarte amuzant, ironic si spre bucuria mea, mare parte din aceasta carte a fost despre el. S-au conturat foarte bine in acest volum relatile pe care Simon le are cu celalalte personaje. Avand in vedere relatile lui amoroase, Simon sta destul de bine la partea asta ,trebuind sa aleaga dintre Izzy si Maia. Din punctul meu de vedere, Izzy all the way! Relatia lui cu Clary este superba si mi-as dori foarte mult sa am si eu o asa prietenie, iar relatia lui cu Jace este super funny, ador scenele cu ei doi si ma bucur tare mult ca acum se inteleg bine.

Cat despre Clary si Jace, am avut impresia pentru un moment ca totul s-a dus dracului in ceea ce priveste relatia lor, dar pana la urma totul a revenit la normal. YEY! Chiar daca imi place relatie dintre cei doi, inca nu sunt cel mai mare fan a lui Jace. Nu ma omorati, pur si simplu este parerea mea.

Nu stiu ce mai asteptati daca nu ati citit inca aceasta serie, dar este cu siguranta una dintre cele mai bune ever! Tot ce se intampla in aceasta serie este epic si este imposibil sa nu-ti placa. Astept sa-mi spuneti parerile voastre!

5

2 thoughts on “Recenzie: Orasul Ingerilor Cazuti de Cassandra Clare