Videoclip Shakira – Empire


Shakirei ii merge foarte bine zilele astea, odata cu lansarea noului album (care a aparut astazi). A lansat tot azi si videoclipul piesei “Empire”, care este un promo single si este absolut superb din toate punctele de vedere.
Obsesia mea cu Shakira pe care o am de la 4 sau 5 ani( de aproape 14 ani TEAM SHAKIRA), inca nu a luat sfarsit, lucru dovedit de faptul ca ascult albumul cel nou de 100 de ori pe zi in ultimele 5 zile.
Ce parere aveti?
-G

One thought on “Videoclip Shakira – Empire

  1. Imi plac melodiile ei din copilarie, este o artista talentata si frumoasa. Imi place ca e noua imagine Activia, si imi place si melodia Dare la la la

Leave a Reply

