The Pretty Reckless – Heaven Knows

Oh Lord, Heaven Knows, We Belong Way Down Below.

 In caz ca nu stiai, The Pretty Reckless sunt una dintre trupele mele preferate, pe care ii ascult de vreo 3 ani. Acum 5 zile au lansat un nou album, iar al doilea single promovat este acesta de fata-“Heaven Knows”. Din punctul meu de vedere melodia este una dintre cele mai bune ale lor, chiar daca aduce putin cu “We will rock you”.

   Stiu ca nu sunteti de acord cu tot felul de chestii satanice pe care le promoveaza Taylor in videoclipurile ei, dar eu incerc sa fac abstractie si sa ascult muzica (care promoveaza aceleasi idei=))). Deci, ce credeti? Numai mie imi place?

-G

2 thoughts on “The Pretty Reckless – Heaven Knows

  1. precizarea a fost facuta pt mine:), m-am simtit:),dar iti jur ca imi placeeee, pe cuvant, si melodia si videoclipul.

Leave a Reply

